Roobol

Denken met je mee

Fam Hekker

Goed bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer prettig gesprek en goede adviezen

fam Pruim

Zeer slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

wij hebben voor ons hele huis gordijnen en vloerbedekking en pvc laminaat gekocht bij Roobol. PVC laminaat was zeer slecht gelegd, vloerbedekking was verkeerd ingemeten en de dure rol gordijnen zijn... wij hebben voor ons hele huis gordijnen en vloerbedekking en pvc laminaat gekocht bij Roobol. PVC laminaat was zeer slecht gelegd, vloerbedekking was verkeerd ingemeten en de dure rol gordijnen zijn nu na 5 jaar al kapot. Roobol verleent geen garantie, ze schuiven alles af. Huis was niet goed gebouwd, gordijnen zijn kapot gegaan door externe faktoren, geen idee welke. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

Reactie Roobol:

Beste fam. Pruim,
Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review en kenbaar maken van uw klacht.
Beste fam. Pruim,
Uw zonwering is reeds 6 jaar oud en na contact met ons service team hebben zij uw klacht doorgezet naar de leverancier Luxaflex. Zij hebben deze afgewezen gezien het defect is beoordeeld als een beschadiging door een externe oorzaak en deze niet product gerelateerd zijn door bijvoorbeeld een fabricagefout.
We kunnen in ons systeem geen melding meer terug vinden over een verkeerd gelegde vloer, indien u hierover nog in contact wilt komen kunt u ons service-team telefonisch benaderen via 0180-644644.
Team Roobol Online

Peter Pols

Fantastisch

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel mooi en zeer goede service

Willy

Mooie winkel met ontzettend veel keus.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen. Verkoopster wist van de produkten ontzettend veel. Aanrader om bij Roobol vloerbedekking te kopen. Of het nu pakket, laminaat, rvs etc is, top kwaliteit.

Roobol is een goede woninginrichter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De vloer, de gordijnen en raamdecoratie is prima geleverd en gemonteerd.

J. van Roon

Een prettige open winkel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles goed zichtbaar en goed/vriendelijk/meedenkend geholpen.

Mooie winkel, ruim assortiment, maar we zijn niet geslaagd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben een afspraak gemaakt voor 9.00, wij troffen de winkel donker en gesloten aan, de verkoopster kwam zonder excuus om 9.10 aan.
We hebben de afspraak gemaakt om te kijken wat Roobol...
We hebben de afspraak gemaakt om te kijken wat Roobol voor ons kon betekenen betreffende een badkamervloer (laminaat of pvc).
Volgens uw medewerkster (na telefonisch overleg met een collega) was dat niet mogelijk en werd het zeker niet door Roobol gelegd, wat wij zeer vreemd vinden want verschillende concurenten zagen het probleem niet.
Helaas voor Roobol zijn wij nu naar een gerenomeerd bedrijf gegaan waar we naar volle tevredenheid zijn geholpen ( behalve onze badkamer moest er ook een trap, slaapkamer en woonkamer gestoffeerd worden).
Conclusie van mij kant: of Roobol heeft geen vertrouwen in hun eigen stoffeerders, of de verkoopmedewerkers hebben onvoldoende verstand van hetgeen er verkocht word.
De reden dat wij naar Roobol gingen dat wij het liefst zaken doen met een plaatselijk bedrijf, maar helaas.

Duidelijk en informatief

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Duidelijke informatie laminaat en mogelijkheden leggen ervan

Peter & Joke

Uitstekende service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je voelt je welkom. Er wordt goed met je meegedacht.