Roobol

Jolanda Heuser

Een fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruim assortiment, kundig en vriendelijk personeel

Ursula

Voldoende keuze, deskundige hulp bij uitzoeken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben een ingewikkelde situatie, maar er werd goed meegedacht

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring en we wensen je veel plezier met je nieuwe interieur!

Prima zaakgoed personeel nemen de tijd en geven je goed advies

Ga zo door

Aanfluiting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak zou interieur advies van een uur zijn. Men leek daar verrast over mijn komst, ben even te woord gestaan door een verkoper over pvc vloeren en stond na een kwartier weer buiten.

Beste,
Beste,
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses dat we niet hebben kunnen voldoen aan je verwachtingen omtrent de advies-afspraak. Dit ligt geheel bij ons, door de drukte rondom je afspraak moment waardoor alle medewerkers in gesprek waren, konden we helaas je niet meteen te woord staan jammer genoeg.
Nogmaals onze excuses en mochten we je toch nog kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe vloer dan horen we dat graag!
- team Roobol Online

Biesheuvel.

Ik had voor bijna 4000 euro voor3 slaapkamers plisse rolgordijnen gekocht. Toen ze na een paar maanden geleverd en gratis opgehangen werden was 1 raam kapot. Dat was geen probleem dan zouden ze... Ik had voor bijna 4000 euro voor3 slaapkamers plisse rolgordijnen gekocht. Toen ze na een paar maanden geleverd en gratis opgehangen werden was 1 raam kapot. Dat was geen probleem dan zouden ze later voor dat raam terugkomen . Toen ik later belde mocht ik 100 euro voorrij kosten en ook nog ophangkosten van 49 of 79euro betalen (het laatste bedrag hoorde ik niet van verbazing.)Wat een service .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Niet nodig denk ik zie bovenstaande

A. Reedijk

Goed in verkoop en heel slecht in reparatie en heel duur in service! Totaal niet duurzaam!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zelfs kleine reparaties aan jaloezieƫn worden niet uitgevoerd dus totaal niet duurzaam!

Goedemiddag A. Reedijk,
Graag zouden we in contact komen over je klacht-melding via deze review.
Goedemiddag A. Reedijk,
Graag zouden we in contact komen over je klacht-melding via deze review.
Zou je ons per e-mail willen benaderen aan info@roobol.com o.v.v. geplaatste review en je uitgeschreven klacht zodat we je hier over kunnen benaderen?
Alvast bedankt!
-team Roobol Online

ruurd pelgrom

Slechte klantenservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Proberen je bij een klacht af te schepen

Goede vriendelijke proffessionele hulp

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Erg goed geholpen, veel materialen en veel inzichten.

Ed

Mooie winkel, goed geholpen

Er werd meegedacht

Goede service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Denken mee, zoeken oplossingen en zijn enthousiast.