Roobol

Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het tapijt is begin juni gelegd maar na ruim een maand ruikt het tapijt nog sterk, geen lekkere lucht. Het tapijt ligt prima en is lekker zacht, alleen die lucht is niet fijn.

Reactie Roobol:

Goedendag,
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Goedendag,
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Om de 'nieuwe' tapijt geur wat te kunnen verminderen mag je bij onze Almere-buiten een gratis sprayflacon James Water op komen halen, hiermee neutraliseer je de lucht en ruikt je tapijt heerlijk fris.
^Team Roobol Online

Mooie winkel netjes geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

verkoper heeft zijn best gedaan om onze vloer te krijgen

roobol Almere

Mooie winkel ,helder advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke man die verstand van zaken heeft en ons orima adviseerde bij de maten

Meulenhoff

Uitgebreide assortiment, ruime keuzes en vriendelijke medewerkers, servicegericht.

Top

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede voorlichting, meedenkend met de klant

Netjes, deskundig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

het personeel is beleefd en deskundig

Wies

Vriendelijke dames! Goede service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nieuwe trapbekleding uitgezocht, goed advies gekregen. Echt TOP!! Ook de heren die het kwamen leggen waren toppers!

Romy & Mark

TOP! Ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ontzettend goed geholpen bij Roobol Almere voor het uitzoeken van de laminaatvloer. Eerlijk advies over prijzen, niet het duurste aansmeren maar écht oprecht meedenken en adviseren met de beste... Ontzettend goed geholpen bij Roobol Almere voor het uitzoeken van de laminaatvloer. Eerlijk advies over prijzen, niet het duurste aansmeren maar écht oprecht meedenken en adviseren met de beste opties. Wij kwamen hier voor het eerst maar deze dames gaven ons het gevoel alsof wij elkaar veel langer kende, ze zijn erg vriendelijk en behandelen je niet als een nummer maar echt als persoon.
Na het aanschaffen van het laminaat, zijn wij terug gekomen voor gordijnen. Ook hierbij erg goed geholpen en eerlijke adviezen gekregen.
Wij voelen ons erg welkom hier en raden Roobol Almere daarom aan (dit hebben wij ook bij meerdere personen gedaan en hebben hier ook met plezier aankopen gedaan).
Eigenlijk schieten woorden te kort en moet je het zelf beleven.
Dank je wel Gini en Jeanette voor alle hulp.
Groetjes, Romy en Mark

Waren teleurgesteld dat zij geen novilon vloer oid konden leveren met ondervloer. Dat kon niet volgens de verkoper. Maar bij een ander zijn we daarvoor prima geslaagd.

Tevreden over nieuw tapijt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd.... We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd. Alles in een halve dag.