Roobol

Klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er wordt ruim de tijd voor je genomen, goed en eerlijk advies, zonder dat er iets opgedrongen wordt.

Akkermans

Ben tevreden

Geen bijzonderheden

Vreselijke service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wordt een belachelijke oplossing geboden tegen de kier in mijn lamellen

Nelleke Wit

Tilburg: ruime winkel en goed advies! Keuze: een mooie antraciet grijze pvc vloer. Perfect gelegd door Niels! Zeer tevreden!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben goeds geholpen met alle tijd om een keuze te maken. Alles is schriftelijk bevestigd. Mondeling op de hoogte gehouden van tijd leveren/leggen etc. Ik ben er blij mee!

Schandalig bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Koop hier nooit je vloer. 0 garantie 0 service. Wordt van alles beloofd, maar als je ze nodig hebt geen garantie niks. Vloer zwaar verkleurd en ligt schots en scheef, maar dit is allemaal volstrekt... Koop hier nooit je vloer. 0 garantie 0 service. Wordt van alles beloofd, maar als je ze nodig hebt geen garantie niks. Vloer zwaar verkleurd en ligt schots en scheef, maar dit is allemaal volstrekt normaal volgens dit bedrijf. Ze komen niet eens kijken. Nu na 3 jaar complete vloer moeten vervangen, omdat we een stukje bij willen leggen. Wees gewaarschuwd!

Reactie Roobol:

Beste,
Beste,
Doordat u uw vloer reeds 3 jaar in gebruik heeft zal hierbij ten alle tijden een verkleuring optreden (geen enkel materiaal is 100% kleurvast na blootstelling aan zon- en daglicht).
Ook ontstaat er bij het produceren van een nieuwe levering na een aantal jaren per batch-productie een ander verfbad waardoor kleurverschil optreedt.
Wij kunnen u daardoor niet helpen aan een vloer die een exact zelfde kleurbad heeft als uw bestaande vloer die reeds 3 jaar gebruikt wordt.
We begrijpen dat dit voor uw nieuw aangebouwde ruimte een vervelende situatie oplevert en vinden het jammer dat we u niet naar uw verwachtingen kunnen helpen.
Team Roobol Online

Henk van Overveld

Super tevreden. Kan weer slapen ;-)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verduisterende gordijnen laten hangen in mijn slaapkamer. Het is echt donker , ze lopen erg goed op de rails en passen perfect.

Mooie keus, maar afspraken maken is moeizaam

Geef een toelichting bij je beoordeling.

na inmeten blijkt bij plaatsen van de gordijnen dat e.e.a. niet goed was doorgegeven en kon plaatsen niet voltooid worden. Verder was een deel van de gordijnen (slaapkamers) niet geleverd

nee

Ligtenberg

Uitstekend en professioneel bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruime keuze in vloeren en gordijnen. Zeer goed geholpen door Angelo! Ook het leggen van de vloer en het hangen van de gordijnen is uitstekend gedaan.

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Thuis alles laten opmeten en vrij snel de nieuwe gordijnen in huis