Roobol

Driessen

Prima verkoopster in de winkel. Maar de tijd dat we onze gordijnen bestelde en het daadwerkelijk bij ons thuis hangt heeft heel erg lang geduurd.2,5 maand. Het ophangen was top. Klantenservices... Prima verkoopster in de winkel. Maar de tijd dat we onze gordijnen bestelde en het daadwerkelijk bij ons thuis hangt heeft heel erg lang geduurd.2,5 maand. Het ophangen was top. Klantenservices heeft ons vergeten te bellen dat de gordijnen er waren min punt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bestelling mag wel een stuk sneller of om op te komen meten. Klantenservice was een beetje slordig

kinnegim

Prima geholpen en aflevering ook goed

weijl

C-merk.
Bij afleveren/ophangen van gordijnen blijkt een onderdeel van een van de gordijnen (luxaflex) niet aanwezig te zijn. Dit naleveren duurt maanden. Bovendien blijken 2 van de bestelde gordijnen niet te zijn geleverd, de maatnemer heeft ze niet opgemeten ondanks uitdrukkelijk verzoek van ons. We moeten uitgebreid discussieren en vele malen te moeten bellen om ons gelijk te halen. Twee maanden na ophangen van een van de (luxaflex) gordijnen valt dit. Het blijkt dat de ophanging niet optimaal/amateuristisch is aangebracht. Een afspraak om dit goed te maken blijkt weken te duren, geen enkel berouw of poging om dit snel op te lossen op voor ons acceptabele termijn wordt getoond.

M.

Bijzonder tevreden over de service, zowel in winkel als bij aflevering en het leggen van de vloer. Prijzen zijn duidelijk van begin af aan en ik ben tot nu toe zeer te spreken over de kwaliteit van... Bijzonder tevreden over de service, zowel in winkel als bij aflevering en het leggen van de vloer. Prijzen zijn duidelijk van begin af aan en ik ben tot nu toe zeer te spreken over de kwaliteit van de producten

Els

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Stoffeerders die om 17.20 binnen komen om tapijt te leggen is te laat..afspraak was tussen 14.00 en 17.00

Nieske de Ridder

Vriendelijk te woord gestaan. We hadden een datum waarop het laminaat gelegd moest worden, dit kon in eerste instantie niet, maar na wat schuiven kon het toch geregeld worden

konings

Snel goed geregeld

Weijzen

Maken een afspraak dat we niet vooruit betalen zijn nog niet thuis dat we toch vooruit moeten betalen van 35.00 euro achteraf moesten we 60.00 euro vooruit betalen U begrijpt dat ons vertrouwen in Roobol niet is dat we de vloeren bij jullie bestellen. Mevr. Weijzen

Roos

Fam. Plomp

Prima winkel voor het benodigde product