Roobol

Renuhka Bhikhie

Service in de winkel was prima.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het is zeer teleurstellend geweest als je verwacht dat gekochte 4 voegs laminaat niet symmetrisch wordt gelegd.
Ik heb hierover contact opgenomen met het lokale filiaal, met als feedback dat het geen gegronde klacht is, omdat dit de manier is hoe het altijd wordt gelegd bij Roobol.
Het mooie van een 4 voegs laminaat is als je de voegen recht en symmetrisch ziet liggen, precies zoals het in de winkel op de voorbeeldplaat is gelegd. Toelichting in de winkel is ook dat wanneer het gelegd wordt door Roobol, het zo eruit komt te zien als op de plaat. Derhalve is het teleurstellend wanneer het laminaat niet in dit patroon wordt gelegd en nog teleurstellender als feedback is dat het geen gegronde klacht is.

Als dit de standaard manier van het leggen van laminaat is bij Roobol, dan zou dit op zijn minst gecommuniceerd moeten worden richting de klant. Dit is niet gebeurd en in combinatie met een symmetrisch gelegd voorbeeld, is het dus niet wat een klant verwacht en ook niet voor tekent.

Wassenaar

Kwalitatief bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede ervaring met Roobol. Bij de na service echter totaal anders. Klein service verzoek werd vrij snel op betalings spits gedreven. verder zeer goede ervaring.

Von M?ümching

Keurig

Henry van der Weijden

Heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Schaap

Wel oke

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel is besproken om op 1 maart leengordijnen op te hangen. Eenmaal de overeenkomst getekend was dit compleet vergeten. Eerste mogelijkheid bleek 3 weken later te zijn, onzinnig want op dat... In de winkel is besproken om op 1 maart leengordijnen op te hangen. Eenmaal de overeenkomst getekend was dit compleet vergeten. Eerste mogelijkheid bleek 3 weken later te zijn, onzinnig want op dat moment zouden ook de bestelde gordijnen ongeveer klaar zijn. Tijdens het gesprek bleek er weinig mogelijk en bleek er weinig flexibiliteit. Uiteindelijk is er wel gezorgd voor een soort van oplossing, komende week komen er toch leengordijnen.

Anneke de Haas

Een prettige, verzorgde winkel met een ruime sortering en vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb geen verbeterpunten voor Roobol.
Alles is naar volle tevredenheid geleverd en geregeld.

K.L.

Tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

indelen van de tapijt kan efficient

Hans van der Klaauw

Deskundige medewerkers, groot assortiment.

Ga zo door!

...

Een prettige winkel met prettig en goed advies en maatwerk

margspruyt@hotmail.com

Prima zaak en ik ben erg tevreden over mijn aankoop.
Echter ik moet nog even afwachten hoe het verder gaat met de afhandeling van mijn klacht ( ophaal in één van de gordijnen )