Roobol

Ingeborg Verstappen

Prima service, en ze denken in de wibkel mee, nemen de tijd. Het was jammer dat ik 2 keer moest veranderen van keuze, omdat het niet (meer) beschikbaar was, maar ben heel blij met de geboden... Prima service, en ze denken in de wibkel mee, nemen de tijd. Het was jammer dat ik 2 keer moest veranderen van keuze, omdat het niet (meer) beschikbaar was, maar ben heel blij met de geboden alternatieven.
De monteurs waren vriendelijk en deskundig.

Lisette

Goede producten, goede service. Wel een lange levertijd en weinig flexibiliteit bij het inmeten/ ophangen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verschillende dagen voor inmeten en ophangen. Tijdvakken verkleinen (was nu van 8.30-11.30) en ca half uur voor aankomst bellen.

Masset

Vriendelijke mensen zowel in winkel als in de uitvoering. Afspraken worden nagekomen.

Ik zou het niet weten.

LE

Prettig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed advies in de winkel en prettige, vakkundige medewerker die de vloer legde.

Guus van Doorn

Prima firma waar ik al meer dan twintig jaar kom voor vloerbedekking, gordijnen en wandbekleding.

elisabeth yperlaan

Leuke zaak, goede verkoopster

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De tapijtlegger ging enigszins onbeheerst aan de gang met verplaatsen van computer. Hierdoor ging dommel (wifi versterker) kapot en brak de verbindingsdraad (mannetje) af. Deze zit vast in... De tapijtlegger ging enigszins onbeheerst aan de gang met verplaatsen van computer. Hierdoor ging dommel (wifi versterker) kapot en brak de verbindingsdraad (mannetje) af. Deze zit vast in computer. Laten we maar denken dat het aan de hitte lag.

Tevreden over geleverde product en dienstverlening. Nette personen die het laminaat kwamen leggen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geadverteerd wordt met gratis leggen. Prijs per m2 laminaat is echter stuk duurder dan bij gerenomeerde collega bedrijven. Feitelijk zit al groot deel van de legprijs in de m2 prijs. Feitelijk niet... Geadverteerd wordt met gratis leggen. Prijs per m2 laminaat is echter stuk duurder dan bij gerenomeerde collega bedrijven. Feitelijk zit al groot deel van de legprijs in de m2 prijs. Feitelijk niet helemaal netjes gecommuniceerd.

M bodijn

Waardeloos

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het moet allemaal nog plaats vinden . De meter opnemen zijn bewoordingen : We moeten eerst wat plekjes schuren voordat WE het gaan leggen ! De dag zelf ik heb mijn hele inboedel buiten gezet en om 9... Het moet allemaal nog plaats vinden . De meter opnemen zijn bewoordingen : We moeten eerst wat plekjes schuren voordat WE het gaan leggen ! De dag zelf ik heb mijn hele inboedel buiten gezet en om 9 uur in de ochtend kwamen de stoffeerders...zei vertelde mij niets te schuren en dat ik dit zelf had moeten doen ....tijdens de verkoop ben ik met Mark van filiaal leiden overeengekomen dat garantie komt te vervallen ivm mij duidelijke reden ...ik ben daar AKKOORD over !! Het hoofdkantoor wil mijn verhaal niet voor waar aannemen . Conclusie : ik zei de gek haal mn woning leeg in de wetenschap dat IK ZELF zorg had moeten dragen voor de plekjes die geschuurd hadden moeten worden ....het hoofdkantoor vind dit aannemelijker....a.s 20 juni hou ik dan ook mijn hart vast .... de verkoop ging prima en duidelijk de rest krijgt nog een gevolg ...in ieder geval !

Rafke

Ik had een goede ervaring met Roobol bij mijn vorige verhuizing. Maar bij mijn huidige verhuizing is er van alles mis gegaan. Het feit dat er niet wordt gereageerd op mijn klacht vind ik heel... Ik had een goede ervaring met Roobol bij mijn vorige verhuizing. Maar bij mijn huidige verhuizing is er van alles mis gegaan. Het feit dat er niet wordt gereageerd op mijn klacht vind ik heel slecht. Dus mijn mening over Roobol is niet goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Reageren op een klacht per e-mail en samen tot een oplossing komen.