Roobol

Geen verbeterpunten

Wim

Een aanrader

Hellen

Helaas veel minder tevreden dan in het verleden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een gelijk rolgordijn besteld als 3x eerder maar deze is nu duurder, blijkt dat deze een ander ophang systeem heeft wat niet vertelt is in de winkel!!
Maatmeter komt bij eerste afspraak veel...
Maatmeter komt bij eerste afspraak veel te vroeg, 2e keer kwam het gelukkig goed.
Nu maat meten fors in rekening (€ 35,= voor 2 minuten werk) wordt gebracht is het erg vervelend dat er geen keuze in de dagen is en geen rekening wordt gehouden met ons verzoek het op de vastgestelde donderdag na 14 uur in te plannen. Na het maatnemen zijn we niet gebeld door de winkel over het inplannen van de afspraak. Bij zelf bellen na het weekend blijkt dat zij nog geen gegevens hebben maar ook de volgende 2 dagen moest ik steeds zelf contact openen en werd ik te woord gestaan met het bericht ja dat weet ik niet want ik stond hier gisteren niet....
Afspraak met maatnemer is dicht tegen kozijn te plaatsen, de monteur doet het op afstand omdat het niet in het plintje zou mogen maar op mijn verzoek toen toch dicht tegen raam geplaatst omdat anders door de enorme kier het effect van de verduistering opheft. Nu zitten er dus extra gaatjes in het plafond.
Kortom waar ik in het verleden zeer te spreken was over de kwaliteit en service vind ik de kwaliteit nog steeds goed maar voel ik mij als klant niet voldoende serieus genomen door Roobol.

Kim

Prima winkel en goede kwaliteit gordijnen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Winkel zou iets moderner kunnen maar dat is alles. Prima kwaliteit gordijnen

Mw Pastor

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb een meningsverschil. Hierover is er mailcontact. Op mijn laatste mail naar de winkel heb ik -na een week- nog geen reactie ontvangen

R. Mulder

Aardige winkel, vriendelijk personeel maar absoluut waardeloos qua uitvoering van opdracht!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1e order voor paar duizend euro aan laminaat de mist. Maatnemer keurt vloer goed, vloerlegger keurt hem 2x af. Zelf voor egaliseten moeten zorgen en weken vertraging opgelopen. 2e order voor bijna... 1e order voor paar duizend euro aan laminaat de mist. Maatnemer keurt vloer goed, vloerlegger keurt hem 2x af. Zelf voor egaliseten moeten zorgen en weken vertraging opgelopen. 2e order voor bijna eur 2000 vinyl. Vloerlegger kwam veel te laat. 3e order voor eur 1000 gordijnen. Volgens website zou stoffeerder komen tussen 13.00 en 16.00. Ik heb 120 km gereden van mijn huidige huis naar huis waar gordijnen opgehangen zouden worden. Om 16.00 nog steeds geen stoffeerder. Gebeld en te horen gekregen dat stoffeerder al om 13.30 was geweest en briefje in de bus had gedaan. Dit was onmogelijk omdat ik er voor 13.00 al was. Uit het briefje bleek dat de stoffeerder er al was om 12.30, dus half uur voor de tijd aangegeven op de website. Geen telefoontje gehad. Triest maar waar, De stoffeerder had geen telefoon. Kantoor heeft blijkbaar geen enkel idee wat stoffeerder doet en op website aangegeven tijd doet blijkbaar niet ter zake. Daarna weer 120 km teruggereden en kosten gemaakt voor niks. Geen enkel excuus gehad alleen de mededeling dat mijn bel wel kapot zou zijn. Roobol kan ik dus alleen maar als een uiterst onbetrouwbare leverancier aanmerken. Ik koop hier nooit meer.

N Bodegraven

Begrijp niet dat het nog bestaat.

Ongelooflijk, de prijs is x 3 en de service x 0
Dichtdoen die winkels.

Roos

Ik vind deze zaak wel enigszins te duur maar het personeel is erg aardig. Vooral in Leiden staat een zeer charmante verkoper in de winkel.

R. Mulder

Goede zaak met goede producten en vriendelijk personeel. Opmeten/Uitvoering/montage is nogal klantonvriendelijk. Slechts keuze uit enkele vaste dagen. Maatopnemer was uren(!) te vroeg. Ik slechts... Goede zaak met goede producten en vriendelijk personeel. Opmeten/Uitvoering/montage is nogal klantonvriendelijk. Slechts keuze uit enkele vaste dagen. Maatopnemer was uren(!) te vroeg. Ik slechts bij toeval aanwezig. Erwaren meerdere keuzes om gordijnen open te schuiven maar maatopnemer heeft zelf keuze gemaakt en niet gewezen op andere mogelijkheden. Bij vloeren gaat men uit van gladde vloer. Maatopnemer beoordeelde vloer als geschikt, vloerlegger keurde vloer af. Daarna zelf moeten zorgen voor egaliseer bedrijf en weer weken wachten door nieuwe afspraak vloerenlegger.

Bettina

Beetje oubollige uitstraling