Roobol

Henry van der Weijden

Prima winkel waar we graag onze aankopen doen.

Wolper

Goede zaak met vriendelijk personeel.

Blijleve

Een fijne winkel.. Maar wel Wat opdringerig... Ik vind het Fijn even alleen te kijken..

Geen oordeel

Van Rij

Matig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De trap is op zich netjes gedaan, maar op 2 plekken is er te strak gesneden waardoor je een jeer ziet en op 1 plek rafelt de stof al. Ik heb foto,s genomen, maar in eerste instantie werd gereageerd... De trap is op zich netjes gedaan, maar op 2 plekken is er te strak gesneden waardoor je een jeer ziet en op 1 plek rafelt de stof al. Ik heb foto,s genomen, maar in eerste instantie werd gereageerd dat het wel mee zou vallen. Op mijn verzoek wordt er toch iemand langs gestuurd maar krijg net het bericht dat dit pas in de maand mei is..terwijl begint maar het tapijt gelegd is...ik voel me niet serieus genomen.

RG van Veen

Klantvriendelijkheid prima. Product (in dit geval stofferen onze trappen, waarvan eentje open) slecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deze beoordeling is gebaseerd op het stofferen van onze trap (leggen van laminaat ging prima). Klaarblijkelijk moesten deze trappen met een primer worden behandeld. Hierover zijn wij bij aankoop... Deze beoordeling is gebaseerd op het stofferen van onze trap (leggen van laminaat ging prima). Klaarblijkelijk moesten deze trappen met een primer worden behandeld. Hierover zijn wij bij aankoop niet geïnformeerd. Wij kwamen hierachter toen de stoffeerders langskwamen en onverrichter zake weer vertrokken. Klaarblijkelijk hadden wij deze primer zelf moeten aanbrengen. Het aanbrengen van de primer op een open trap (voornamelijk de onder- en achterzijde) blijkt nauwelijks te doen zonder een beetje te spatten. In plaats dat de Roobol ons al het werk uit handen neemt, zitten wij uiteindelijk onze nieuw gestucte muren te besmeuren met een geel/bruin goedje wat erg snel droogt.

Reactie Roobol:

Sorry dat er niet goed is gecommuniceerd over het primeren van de trap. We zullen dit uiteraard met de winkel(s) opnemen en zorgen dat dit vooraf nog beter ter sprake komt. Bedankt voor uw feedback!

M.Bierman- arends

Ik heb in de afgelopen jaren meer gekocht bij uw bedrijf voorheen ( Hage ) en heb daar goede ervaringen mee .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 Minpunt ! Maar dit heeft meer verband ten aanzien van uw personeel ! Ik had nl aangegeven dat ik 3 hoog woon , zonder lift en wat schets mij verbazing dat er maar 1 stoffeerder gestuurd wordt !... 1 Minpunt ! Maar dit heeft meer verband ten aanzien van uw personeel ! Ik had nl aangegeven dat ik 3 hoog woon , zonder lift en wat schets mij verbazing dat er maar 1 stoffeerder gestuurd wordt ! Hij kon niet dicht bij de ingang komen en moest dus een eind lopen met het materiaal en dan ook nog alles naar boven brengen . Al heeft de stoffeerder dan alleen hulp als alles is geleverd op het adres en het dan alleen moet doen dan vind ik het een heel ander verhaal .

H. van Kessel

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het stofferen was een beetje een haastklus, matige afwerking.....
Hiervoor is al een afspraak gemaakt om dit te corrigeren.

Thera Bakkers

Goed bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen
Handig dat alles qua vloerbedekking en gordijnen in één winkel verkrijgbaar is
Gevarieerde prijzen
Prettige bediening

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De communicatie over levering van producten is achterhaald. Het wordt nu mondeling bij de aankoop en via de aankoopbevestiging gecommuniceerd. Bij mij werd het overigens niet mondeling... De communicatie over levering van producten is achterhaald. Het wordt nu mondeling bij de aankoop en via de aankoopbevestiging gecommuniceerd. Bij mij werd het overigens niet mondeling gecommuniceerd noch dat de afleverdatum op de aankoopbevestiging stond waardoor ik overvallen werd door de bezorgdatum. Dus bezorging via externe partij. Dat de transporteur het laminaat niet in de woning brengt maar op de stoep dumpt was ook niet gecommuniceerd.
Hierdoor kwam de volle verantwoordelijkheid voor het ophalen en het (gratis) leggen van het laminaat uiteindelijk bij mij te liggen. Conclusie; ik draaide op voor de slechte communicatie, ook in financiële zin. Onterecht!
Verbeterpunt: communiceer over het leveren van producten niet alleen mondeling en via de aankoopbevestiging maar ook via de mail en laat dit bevestigen door de klant. En verleen een vorm van compensatie als de klant wordt gedupeerd. Dit bepaalt helaas mede mijn eindoordeel.

Mevr De Bolster

Fijne zaak en der ice