Roobol

E.F. Maire

Goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben blij met de vloeren die ik heb gekocht: laminaat, vinyl en tapijt, maar ik ben ontstemd over het feit dat ik een plattegrond heb overgelegd en dat mijn laminaatvloer achteraf niet gratis gelegd werd. Mij is niet meegedeeld dat het gratis leggen alleen gold voor rechte kamers, wat in mijn geval duidelijk niet het geval was en ook overduidelijk te zien was op de plattegrond. Dat de vloer een paar honderd euro extra heeft gekost was een zeer onaangename verrassing!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken wat de reden was dat het volgens u niet gratis is gelegd. Het standaard tarief voor het leggen van laminaat is niet in rekening gebracht. Er is bij het meten geconstateerd dat er vijf meter hoekprofiel nodig was (inclusief plaatsen) en dat er ruim zestien meter tegen een schuine wand aan gelegd moest worden. Laatst genoemde vraagt extra werk, daarom is er voor het extra werk een meerprijs in rekening gebracht.
Dus de vaste prijs voor het leggen van het laminaat is niet in rekening gebracht. Wel de hoekprofielen, het leggen daarvan en de extra arbeid voor het leggen tegen een schuine wand. Dit is na het inmeten ook voor akkoord aan u voorgelegd en daarop hebben we ook akkoord ontvangen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee