Roobol

Roel

Tapijttegels slecht gelegd, na klacht slechte service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De door de stoffeerders gelegde tegels die tegen de plint opstonden heb ik zelf maar op maat gesneden. Over de rafelige en tekort gesneden tegels heb ik een klacht doorgemaild, ook over het tekort van 6 tegels omdat er nogal onvoordelig gelegd was.
Hierop is er iemand komen kijken van Roobol.
Ik heb uiteindelijk 4 tegels vergoed gekregen en heb er zelf nog 6 bij moeten kopen.
Deze tegels heb ik vervolgens zelf maar gelegd. Enerzijds omdat die nu goed liggen maar ook omdat er pas 6 weken later een stoffeerder tijd zou hebben.
Dit is beknibbelen op de service en daar houdt Roobol geen tevreden klant aan over.

Reactie Roobol:

Goedemorgen Roel. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over hoe je vloer is gelegd. Bij het leggen bleek dat er te krap door je was ingemeten. Omdat je geen gebruik hebt gemaakt van de Roobol-maatneemservice hebben we voorgesteld het tekort aan tegels later tegen betaling te leveren en te leggen. Het klopt dat er ook vier tegels niet netjes gelegd/gesneden waren. Daarvan hebben we voorgesteld deze kosteloos te vervangen. Je hebt er echter niet voor gekozen om de opdracht door Roobol te laten uitvoeren, maar vanwege de levertijd heb je ervoor gekozen om de tegels in de winkel op te halen en zelf te leggen. Uiteraard heb je daarbij de vier tegels die niet netjes gesneden waren, kosteloos van ons gekregen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee