Studiebrouwer

Heel gemakkelijk en overzichtelijk

Stijn Hoogervorst

Uitstekend

Rompslomp in een paar woorden

Doet precies wat je nodig hebt, gebruiksvriendelijk en eerlijk geprijsd, aanrader.

Fijne review! Dankjewel :-) Groet, Team Rompslomp.nl

Mariëlle Verzorgende IG

Makkelijk te gebruiken

Rompslomp in een paar woorden

Geeft goede ondersteuning voor al je administratieve rompslomp bij zzp er

Fijn om te horen :-) Bedankt voor je beoordeling! Groet, Team Rompslomp.nl

de rooij

Een ding zou verbeterd mogen worden, kan je zelf de optie betaling kan aanvinken, mn vriend is net gestart als zzper en nog geen site waardoor idael optie vervalt en een aantal facturen zijn... Een ding zou verbeterd mogen worden, kan je zelf de optie betaling kan aanvinken, mn vriend is net gestart als zzper en nog geen site waardoor idael optie vervalt en een aantal facturen zijn overgemaakt maar kan dat niet als betaald aanvinken vervolgens. dat zou veranderd mogen worden, verder heel positief over de werking

overzichtelijk, duidelijk,

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je review! Een factuurbetaling kan verwerkt worden door er een betaling aan te koppelen. Dit kan vanuit de betalingen via de bankkoppeling, of door een handmatige betaling eraan te... Bedankt voor je review! Een factuurbetaling kan verwerkt worden door er een betaling aan te koppelen. Dit kan vanuit de betalingen via de bankkoppeling, of door een handmatige betaling eraan te koppelen. In deze handleiding leggen we het uit: https://rompslomp.nl/support/facturen/factuur-betalingen-verwerken-bekijken
Veel succes! Groet, Team Rompslomp.nl

MMGroup Nederland B.V.

I`m using Rompslomp and I'm really satisfied

Rompslomp in een paar woorden

rompslomp is very helpful in the life of my business

Reactie Rompslomp:

Thank you for your nice review! :-)

Elroy Berkleef

Ik maak nu al een aantal jaren gebruik van de rompslomp app en ik ben zeer tevreden.
Makkelijk in gebruik en overzichtelijk.
Tevens kan je het zo uitgebreid maken als je wilt. Ook de...
Makkelijk in gebruik en overzichtelijk.
Tevens kan je het zo uitgebreid maken als je wilt. Ook de klantenservice is top en helder in de communicatie.

Voor mij is het een aanrader ik heb tevens ook al een paar vrienden in de ZZP rompslomp aanbevolen.

Snel ,helder en overzichtelijk

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je mooie review en wat leuk dat je enkele andere zzp-ers ook Rompslomp hebt aanbevolen. Ga zo door! :-)

Stichting Beeldvoorziening

Top

Lekker makkelijk

Bedankt voor je mooie review! Groet, Team Rompslomp.nl

TX Softskills

Goede software, deskundige, snelle en vriendelijke helpdesk.

Ideaal boekhoudpakket voor de (startende) ZZP'er

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je review! Wat goed om te lezen dat je onze software als ideaal voor de (startende) ZZP'er ervaart. Daar doen we het voor :) Groet, team Rompslomp.nl

E.M. Wortmann

Fantastisch bedrijf, snel, netjes, goed bereikbaar

makkelijk, intuitief, overzichtelijk

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je geweldige review! Groet, team rompslomp