Moniek

Ik gebruik Rompslomp voor het registreren van mijn uren en kilometers en voor facturering. Ben er blij mee. Super handig dat je even snel de app kan raadplegen zonder dat je je computer hoeft op te... Ik gebruik Rompslomp voor het registreren van mijn uren en kilometers en voor facturering. Ben er blij mee. Super handig dat je even snel de app kan raadplegen zonder dat je je computer hoeft op te starten. Geen gedoe met eigen Excel-sheets. De app en site vind ik gebruiksvriendelijk en de service goed en snel.

Rompslomp in een paar woorden

Gebruiksvriendelijke site en app, goede service

Reactie Rompslomp:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Rompslomp! Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Groet, team Rompslomp.nl

osi servis

Nog niet belgies genog

werkt super

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je beoordeling! Je geeft aan dat je ons niet Belgisch genoeg vindt, klopt dat? Dat zou kunnen kloppen, aangezien Rompslomp van Nederlandse bodem is :-) Rompslomp is volledig gericht op... Bedankt voor je beoordeling! Je geeft aan dat je ons niet Belgisch genoeg vindt, klopt dat? Dat zou kunnen kloppen, aangezien Rompslomp van Nederlandse bodem is :-) Rompslomp is volledig gericht op de Nederlandse wet- en regelgeving. Dit betekent dat je Rompslomp als ondernemer in het buitenland, uitstekend kunt gebruiken als facturatieprogramma, dus voor het opmaken van facturen en offertes. Maar als compleet boekhoudpakket is Rompslomp helaas niet geschikt voor ondernemingen die gevestigd zijn in het buitenland. Dank voor je feedback! Groet, team Rompslomp.nl

M-service

Heel goede ervaring

TOP

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen, wij vinden deze mooie beoordeling ook helemaal TOP! Dankjewel. Groet, team Rompslomp.nl

J.W. van Huenen Tegelwerken en Badkamermontage

Prettig bedrijf om mee te werken.

Rompslomp in een paar woorden

Rompslomp is snel in het verwerken en eenvoudig om mee te werken. Ook zonder ervaring in boekhouden is het een prima programma om mee te werken.

Fijn om te horen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet, team Rompslomp.nl

Koeriersbedrijf Hakobjan BV

Snelle en duidelijk.

Duidelijk, snel, en makkelijk

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen dat je ons snel vindt, ondanks dat wij zelf geen koeriers zijn ;-) Bedankt voor je positieve review! Groet, team Rompslomp.nl

Ueberbach Installatie

Super programma

makkelijk, snel, overzichtelijk, top

Super! Bedankt voor je beoordeling. Groet, team Rompslomp.nl

Multi-Klus Francois

Niks op aan te merken. voor offertes en facturen is dit een prima programma.

Rompslomp in een paar woorden

Niks op aan te merken. voor offertes en facturen is dit een prima programma.

Bedankt voor je positieve review! Groet, team Rompslomp.nl

Fysio Mobiel

Rompslomp is een ideaal programma met een hele fijne backoffice

Rompslomp in een paar woorden

eenvoudig, overzichtelijk, vriendelijke backoffice die mee denkt

Reactie Rompslomp:

Goed om te horen dat je fijne ervaringen hebt met onze supportdesk! Bedankt voor deze mooie review. Groet, team Rompslomp.nl

vv de Zouaven

Super

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen, bedankt voor de positieve feedback! Groet, team Rompslomp.nl

Blue Port Centre

Alles wijst zichzelf en zo hoort het ook

Rompslomp in een paar woorden

Voor mij is Romplsomp een super eenvoudige manier om uren bij te houden

Goed om te horen! Bedankt voor jouw review :-) Groet, team Rompslomp.nl