Smithcomputerdiensten

Duidelijke website

Rompslomp in een paar woorden

Duidelijke website, makkelijk in gebruik.

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor jouw positieve beoordeling. We zijn blij dat je onze software zo makkelijk in gebruikt vindt.
Groet, team Rompslomp.nl

KIEM B.V.

Rompslomp heeft mij een prima en eenvoudig btw bedienen applicatie geleverd waar ik erg gelukkig mee ben

Rompslomp in een paar woorden

Snel, eenvoudig, precies wat ik nodig heb

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen, daar doen we het voor :)
Dank je wel voor de positieve beoordeling.
Groet, team Rompslomp.nl

Aafjes

Slechte ervaring

Rompslomp in een paar woorden

Geen klantvriendelijk bedrijf. Helpen je niet goed.

Reactie Rompslomp:

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om hier een review te plaatsen. Je geeft aan dat je ons bedrijf niet klantvriendelijk vindt en je niet goed bent geholpen. Hopelijk is deze review niet... Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om hier een review te plaatsen. Je geeft aan dat je ons bedrijf niet klantvriendelijk vindt en je niet goed bent geholpen. Hopelijk is deze review niet helemaal passend? Volgens onze gegevens hebben we je direct geholpen nadat je ons een bericht gestuurd hebt. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en je proefaccount is op jouw verzoek ook direct verwijderd door ons. Groet, team Rompslomp

haarmanplein

No nonsensence

Rompslomp in een paar woorden

heel eenvoudig, kind kan de was doen

Reactie Rompslomp:

Daar doen we het voor :-) Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, team Rompslomp.nl

Marmelo

Prettige samenwerking omdat ik prima ondersteuning krijg op mijn vragen!

servicegericht

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen, dank voor de positieve beoordeling! Groet, team Rompslomp.nl

MS Design & Afbouw

Zeer goed, alles is duidelijk en klantenservice/hulp is zeer goed en snel! een echte aanrader!!!

Rompslomp in een paar woorden

Makkelijk in gebruik, en alles wat je nodig hebt m.b.t. boekhouding.

Reactie Rompslomp:

Fijn om te horen en bedankt voor deze mooie review en beoordeling! Groet, team Rompslomp.nl

Elviera Meijer

Gebruiksvriendelijk programma, de contact functies zijn prima echter mis ik -met vragen- een telefoonnummer. Voor telefonisch contact dien je een afspraak te maken wat wel eens dagen opzich kan... Gebruiksvriendelijk programma, de contact functies zijn prima echter mis ik -met vragen- een telefoonnummer. Voor telefonisch contact dien je een afspraak te maken wat wel eens dagen opzich kan laten wachten.
Als er contact is met het bedrijf dan verloopt dat goed.

Gebruiksvriendelijk,contact prima

Reactie Rompslomp:

Dag Elviera, bedankt voor je beoordeling! Het is een bewuste keuze voor ons om geen telefoonnummer te hebben wat gebeld kan worden. Vaak zijn vragen complex, en op die manier kunnen wij elke... Dag Elviera, bedankt voor je beoordeling! Het is een bewuste keuze voor ons om geen telefoonnummer te hebben wat gebeld kan worden. Vaak zijn vragen complex, en op die manier kunnen wij elke gebruiker die vragen heeft zo snel als mogelijk en efficiënt verder helpen, omdat we onze tijd zo goed kunnen indelen. Om toch telefonische ondersteuning te kunnen bieden is het inderdaad mogelijk om een afspraak in onze agenda te plannen - die vaak erg vol zit :-). Fijn dat we je tijdens die afspraken wel goed verder hebben kunnen helpen! Groet, team Rompslomp.nl

Mara Branding & Design

Rompslomp werkt echt zonder rompslomp, ideaal voor iemand als ik die geen verstand heeft van boekhouding en het ook niet leuk vind om te doen. De schoenendoos is top en ook de timer functie is heel... Rompslomp werkt echt zonder rompslomp, ideaal voor iemand als ik die geen verstand heeft van boekhouding en het ook niet leuk vind om te doen. De schoenendoos is top en ook de timer functie is heel handig. Het werkt allemaal heel intuïtief, ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken.

Rompslomp in een paar woorden

Perfect pakket voor je boekouding zonder rompslomp!

Reactie Rompslomp:

Wat een mooie recensie en wat fijn om te horen dat je zoveel voordelen ervaart van ons programma! Misschien ga je boekhouden nog eens aangenaam vinden ;-) Bedankt! Groet, team Rompslomp.nl

LAMIE (P.K. Financials)

De communicatie is ZEER SLECHT en ERG TRAAG
Krijg pas 2,5 dag (incl weekend) bericht dat iets is opgelost !!!!!!!

Rompslomp in een paar woorden

Het boekhoudprogamma is wel fijn.
Alleen het voorraadbeheer laat veel te wensen over.

Reactie Rompslomp:

Dag Piet, jammer voor deze negatieve review. We hebben veel contact met jou gehad via onze supportdesk, mail, chat en telefoon. Onze uiterste best gedaan je in alles tegemoet te komen. Jouw... Dag Piet, jammer voor deze negatieve review. We hebben veel contact met jou gehad via onze supportdesk, mail, chat en telefoon. Onze uiterste best gedaan je in alles tegemoet te komen. Jouw opmerkingen en feedback worden opgepakt. In het weekend is onze supportdesk gesloten. Groet, team Rompslomp.nl

Talim

Heb sinds de eerste 2 maanden een goed gevoel over Rompslomp. Had al een probleem en er werd gelijk op gereageerd. Dus service goed. Het is wel een programma wat je even goed moet ontdekken.... Heb sinds de eerste 2 maanden een goed gevoel over Rompslomp. Had al een probleem en er werd gelijk op gereageerd. Dus service goed. Het is wel een programma wat je even goed moet ontdekken. Hiervoor had is zelf alles in excel gemaakt. Had een goed programma via windows money, het programma wordt niet meer geleverd.
Via via bij Rompslomp gekomen.
Tot nu toe, na beetje goed uitzoeken hoe of wat, heel tevreden over.

Rompslomp in een paar woorden

Doen er alles aan om het zo goed, en simpel mogelijk te houden.
Website ziet er goed uit. Complimenten.

Reactie Rompslomp:

Wat fijn om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling! :-) Groet, team Rompslomp.nl