RITEL

Schipper

In de winkel Oud-Beijerland een nieuwe telefoon aangeschaft.
Wilde er een met goede camera. Goed advies gehad.
Daarnaast is het altijd gezellig om er te zijn. Goede sfeer met leuke...
In de winkel Oud-Beijerland een nieuwe telefoon aangeschaft.
Wilde er een met goede camera. Goed advies gehad.
Daarnaast is het altijd gezellig om er te zijn. Goede sfeer met leuke grappen en anekdotes. Als je daar bent, vergeet je gewoon de tijd.
En alles is meteen in orde gemaakt.

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo'n leuke en positieve ervaring hebt gehad in onze winkel in Oud-Beijerland! Heel erg bedankt voor de hoge score die je onze winkel hebt gegeven en graag tot de volgende keer.

Dirk

Deskundig advies en vriendelijk geholpen.

Reactie RITEL:

Dankjewel voor deze mooie review!

Rick van Heesch

In de winkel geweest voor een nieuwe telefoon. Heel vriendelijk te woord gestaan, goed advies en binnen een uur was mijn nieuwe telefoon klaar. Toen mijn beschermingslaag na een paar dagen losliet,... In de winkel geweest voor een nieuwe telefoon. Heel vriendelijk te woord gestaan, goed advies en binnen een uur was mijn nieuwe telefoon klaar. Toen mijn beschermingslaag na een paar dagen losliet, werd die bovendien meteen kosteloos vervangen.

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat onze collega's in Tilburg je zo goed geholpen hebben.

Gilles

Prettig en behulpzaam

Reactie RITEL:

Dankjewel voor je review!

P. van Sluijs

Goede service en uitleg

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de collega's in Goes! Veel plezier van je nieuwe toestel gewenst.

Paul

Prima bedrijf

Reactie RITEL:

Dankjewel voor je reactie!

M. de Bruin

Vriendelijk en bekwaam personeel,geweldig geholpen

Dankjewel!

Patrick

Erg prettig!

Reactie RITEL:

Dankjewel voor je positieve review!

Corrie

Altijd alles goed geregeld

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze website!

H. B.

De verzending van mijn bestelling was helaas misgegaan buiten de schuld van Ritel om. Tijdens het contact kreeg ik altijd snel reactie op mijn berichten en mijn probleem is echt op een heel goede... De verzending van mijn bestelling was helaas misgegaan buiten de schuld van Ritel om. Tijdens het contact kreeg ik altijd snel reactie op mijn berichten en mijn probleem is echt op een heel goede manier opgelost!

Reactie RITEL:

We zijn blij dat we dit goed voor je op hebben kunnen lossen!