RITEL

H. Zwaans - De Jonge

Prettig welkom collega,s onder elkaar ook gewoon leuk en inneractief met elkaar geweldige ervaring bij ritel Terneuzen

Reactie RITEL:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in ons filiaal in Terneuzen! Bedankt voor de hoge score en graag tot ziens in onze winkel!

H.M. Snoeren

Zeer klantvriendelijk

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je onze service zo waardeert! Bedankt voor je positieve review!

Jjl

Geweldige service ..

Reactie RITEL:

Bedankt voor je hoge score! Dit waarderen wij enorm.

***

Ongeïnteresseerd personeel dat met de telefoon in de handen zit, zelfs wanner je tegen ze praat

Reactie RITEL:

Vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Helaas kan ik je review niet aan een aankoop koppelen, maar we hebben dit uiteraard inmiddels uitgebreid besproken met onze... Vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Helaas kan ik je review niet aan een aankoop koppelen, maar we hebben dit uiteraard inmiddels uitgebreid besproken met onze medewerkers.
We hopen je snel nog een keer in een van onze winkels te mogen begroeten.

Particulier

Wordt vriendelijk en goed geholpen

Reactie RITEL:

Fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad in onze winkel en goed bent geholpen door onze collega.

B. Vorstenbosch

IPhone 13 pro Max gekocht waar ik niet tevreden over was heb ik niet mogen ruilen . Ik vindt als je niet tevreden bent over een product dat je die terug mag sturen. Slechte zaak van Ritel

Reactie RITEL:

Ik begrijp dat je dit vervelend vindt. De reden dat we je iPhone 13 Pro niet retour konden nemen, is dat deze al geactiveerd en geregistreerd was bij Apple. Hierover heb je ook contact gehad met... Ik begrijp dat je dit vervelend vindt. De reden dat we je iPhone 13 Pro niet retour konden nemen, is dat deze al geactiveerd en geregistreerd was bij Apple. Hierover heb je ook contact gehad met onze collega in Oosterhout. Hierbij heeft hij dit ook met je besproken, hij was in de veronderstelling dat er daarna geen probleem meer was.
We hopen je alsnog een keer te mogen begroeten in een van onze winkels.

Erwin

Werd goed geholpen

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Prive

Goed en duidelijk advies. Bespreken van mogelijkheden goed.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met onze collega.

Angela

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Willy rijk

Waren in de winkel, zeer klantvriendelijk en informatief. Goed geholpen.

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je positief bent geholpen door onze collega! Bedankt voor je review.