RITEL

M. Dijkstra

Wij gaan altijd naar dezelfde medewerkster in Vlissingen, zij helpt ons al jaren fantastisch!

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je al zo lang klant bij ons bent en dat je graag terugkomt voor onze medewerker in filiaal Vlissingen! Heel erg bedankt voor de hoge score die je ons hebt gegeven.

C Hartman

Ik gun me nooit tijd voor een revieuw, maar wij zijn geweldig goed geholpen. Daarom mijn deelname.

Reactie RITEL:

We zijn erg blij om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's in Delft! Bedankt voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven!

Mathilda

Vakkundig en behulpzaam personeel

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze medewerkers in Hulst! Bedankt voor de positieve review.

H.A. Lokven

Ben op een nette en correcte wijze geholpen.

Reactie RITEL:

Heel erg bedankt voor de vijf sterren die je onze winkel in Vlissingen hebt gegeven! Goed om te horen dat je fijn bent geholpen door onze collega's.

Andre

Snel geholpen aan op maat gesneden abonnement

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo snel en fijn bent geholpen in ons filiaal in Zwijndrecht. Bedankt voor de positieve review!

A.G. Mansom

Kundig personeel, neemt de tijd

Reactie RITEL:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent na je bezoekje aan ons filiaal in Roosendaal. Bedankt voor de hoge score die je ons hebt gegeven. Hier zijn wij erg blij mee!

Johan

Zeer vakkundig advies en hulp

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen en geadviseerd in onze winkel in Hulst. Heel erg bedankt voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven. Dit waarderen wij enorm!

D. Engelfriet

Altijd vriendelijk,en een eerlijk advies

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers in Oud-Beijerland! Bedankt voor de hoge score die je ons hebt gegeven!

J. Schuite

Top shop

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat jullie zo'n fijn bezoek hebben gehad aan onze winkel in Oud-Beijerland! Bedankt voor de positieve review en veel plezier met jullie toestellen.

A.V. Celik

Heel goed

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze winkel in Delft! Bedankt voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven.