Jaap Stavenuiter

De verstopping in de keuken is keurig verholpen. Denny, bedankt kerel!

Suus

Verschrikkelijk. Aan de telefoon precies het probleem uitgelegd zoals het is, werknemer zei dat dit zeker verholpen kon worden door hen. Eenmaal monteur hier, benoemt precies wat ik ook al aan de... Verschrikkelijk. Aan de telefoon precies het probleem uitgelegd zoals het is, werknemer zei dat dit zeker verholpen kon worden door hen. Eenmaal monteur hier, benoemt precies wat ik ook al aan de telefoon had benoemd en zegt dat het om die reden niet te maken is.
Alsnog de kosten moeten betalen voor een monteur voor een half uur terwijl hij nog geen minuut heeft gekeken.

Carla Goosen

Zojuist Marcel en Michael over de (wc)-vloer gehad. Hebben mij goede uitleg gegeven over mogelijke oorzaak van het probleem en hebben de reparatie gratis uitgevoerd. Toppers!
Carla
Veendam.

heer/mevrouw

Ontzettend snel en goed geholpen. Top.

Bert van Oosten

Geen resultaat a €169,- (en meer)
Geen resultaat a €169,- (en meer)
Verstopping in toilet en douche 1e verdieping. RRS medewerker beschadigde in poging te ontstoppen via putje 2 regenpijpen. Wilde vervolgens toiletpot verwijderen op de begane grond (die goed doorliep!), maar moest gelukkig naar een volgende klant. Rade camera-inspectie aan. De volgende medewerker had een geheel andere aanpak: de toiletpot boven moest verwijderd.Kreeg dit niet voor elkaar, want hij had niet het juiste gereedschap bij zich! Ik moest er maar een loodgieter bij halen en vertrok onverrichter zake. Deze loodgieter raadde me, helaas na het verwijderen van de poot, een andere firma aan. Deze firma had alle benodigde spullen in de servicewagen bij zich en pakte de klus (buiten via het riool) adequaat aan. Kortom onnodige extra loodgieters kosten, en RRS weigerde de gemaakte kosten (€169,-) te vergoeden. Een absolute afrader deze firma.

Herke Pijl

Probleem is, zoals het nu lijkt, opgelost. Voor de langere termijn wellicht beter dan de oplossing van vorig jaar.
Echter de beste man die ons heeft geholpen leek wel een hekel aan zijn werk te hebben of had een enorm slecht humeur. Hoe meer tijd verstreek, des te chagrijniger / onbeleefder de beste man werd. Bepaald niet klantvriendelijk! Erg jammer! En komt niet overeen met eerdere ervaringen van RRS.

Wybe Mijnendonckx

Zeer slecht, 3 keer afspraak niet nageleefd. Ondertussen nog steeds geen werkende douche.

marijke

Goed werk geleverd, verstopping verholpen

Abel

Ik had een afspraak gemaakt dat RRS tussen 8.00 en 9.00 zou komen om ons riool te repareren. Om 9.05 ontving ik een sms dat ze om 15.00 zouden komen, wat mij best verbaasde. Nadat ik hierover gebeld... Ik had een afspraak gemaakt dat RRS tussen 8.00 en 9.00 zou komen om ons riool te repareren. Om 9.05 ontving ik een sms dat ze om 15.00 zouden komen, wat mij best verbaasde. Nadat ik hierover gebeld kreeg ik te horen dat ze niet alle klanten kunnen bellen hierover??? Om 15.00 geen monteur, uiteindelijk om 16.30 weer gebeld waar de centrale me aangaf dat het ook niet meer geen lukken vandaag omdat het een klus voor overdag was. Dan zit je wel even met je handen in het haar, omdat we al een aantal
dagen geen gebruik konden maken van ons toilet.
Inmiddels is ons riool gerepareerd, maar niet door RRS

Abel

We hadden een afspraak gepland afgelopen dinsdag 28-2-22 tussen 8.00 en 9.00 om ons riool te repareren. Om 9.05 kreeg ik een bericht dat de monteur om 15.00 zou komen?? Enigszins verbaasd heb ik... We hadden een afspraak gepland afgelopen dinsdag 28-2-22 tussen 8.00 en 9.00 om ons riool te repareren. Om 9.05 kreeg ik een bericht dat de monteur om 15.00 zou komen?? Enigszins verbaasd heb ik gebeld met RRS waar me werd verteld dat ze er toch aan niet aan gingen beginnen om iedereen hier telefonisch over te informeren. Om 15.00 geen monteur om 16.00 ook niet waarna ik wederom gebeld heb met RRS, de monteur zou niet meer komen, want het was een dagtaak?? Gezien we ons toilet niet meer konden gebruiken sinds het weekend zou je snappen dat ik behoorlijk met mijn handen in het haar zat. Inmiddels is het probleem middels een spoedklus opgelost maar niet door RRS. Hier maak ik geen afspraken meer mee