Naoual el Mahdioui

Zeer zeer slecht.

Enrico van Ginneken

Super service snelle reactie en binnen 2 uur geholpen

Van der beek

Vakkundig opgelost en vriendelijke mensen.

heer/mevrouw Agterberg

Mwah

Hans

De ontstopping in mijn keuken is vandaag door RRS opgelost.
Tevens een kleine lekkage verholpen.
Een zeer vriendelijke monteur (helaas ben ik de naam vergeten) en wat een service. De ontstopping in mijn keuken is vandaag door RRS opgelost.
Tevens een kleine lekkage verholpen.
Mijn dag is weer goed !!!

mirella

Zeer slecht zeggen een 24 uurs service te hebben echter vandaag gebeld laten je zitten met spoelbakken die helemaal niet meer doorlopen tot 4 mei schande geen mensen zeggen ze dan
je moet maar...
je moet maar een teiltje gebruiken zeggen ze

Den Otter

Waardeloos. Wachten al sinds 8u vanochtend (12 uur lang inmiddels) op een monteur voor een verstopt toilet. Zouden tussen 8 en 17u komen. Net telefoontje dat ze (hopelijk) in de avond komen. Nou dat... Waardeloos. Wachten al sinds 8u vanochtend (12 uur lang inmiddels) op een monteur voor een verstopt toilet. Zouden tussen 8 en 17u komen. Net telefoontje dat ze (hopelijk) in de avond komen. Nou dat mag ik hopen voor ze.

Jeroen

Topservice en goed hersteld.

Sjors

Raoel heeft de verstopping van de keukenavoer adequaat opgelost. Ook gaf hij tips om een verstopping in de toekomst te voorkomen.
Als er één iemand opslag van zijn werkgever verdient dan is...
Als er één iemand opslag van zijn werkgever verdient dan is hij dat wel.