Sadek Albay

Ik heb RRS gebeld naar aanleiding van een verstopte doucheputje waardoor wij niet konden douchen,na een half uur heb aan de telefoon kreeg eindelijk een medewerker aaan de telefoon die mij vertelde... Ik heb RRS gebeld naar aanleiding van een verstopte doucheputje waardoor wij niet konden douchen,na een half uur heb aan de telefoon kreeg eindelijk een medewerker aaan de telefoon die mij vertelde dat eerste mogelijkheid 11 dagen later is.verbaasd heb ik nog geprobeerd om aan die beste mevrouw duidelijk te maken dat elf dagen zonder douch met kleine kinderen in huis geen frisse idee was en wat ik daarna te horen kreeg is niet voor herhaling vatbaar .
Zou dit bedrijf nooit meer bellen .ondeskundig medewerkers slechte service .ik heb nu een dag later pas een afspraak bevestiging via de mail .
Heb ondertussen ander bedrijf gebeld zijn dezelfde dag nog geweest en het probleem netjes opgelost .

Koopmans

Komen niet op de gemaakte afspraken, geen monteur, geen materiaal beschikbaar. Al sinds november een verstopping bij toilet, helaas al 3 x afgebeld! Het probleem is nu nog niet opgelost

Wikkerink-schmidt

Sinds december verstopping in toilet gehad. Hier is 4x een monteur van RRS bij geweest. Elke keer zonder resultaat. Maar… gelukkig kwam Nordin deze week. Zeer vriendelijk en deskundig. Hij had snel... Sinds december verstopping in toilet gehad. Hier is 4x een monteur van RRS bij geweest. Elke keer zonder resultaat. Maar… gelukkig kwam Nordin deze week. Zeer vriendelijk en deskundig. Hij had snel door waar het aan lag en i.p.v. even plopperen heeft hij de hele pot eraf gehaald om het euvel te verhelpen. Tot slot de vloer weer schoongemaakt. Een topper!!! De ***** hieronder zijn voor hem

K

De ontstoppingen in badkamer en keuken zijn super snel en professioneel verholpen en goede tips gekregen om het te voorkomen. Daarnaast hele aardige gast waardoor het helemaal oke is om zo vroeg op... De ontstoppingen in badkamer en keuken zijn super snel en professioneel verholpen en goede tips gekregen om het te voorkomen. Daarnaast hele aardige gast waardoor het helemaal oke is om zo vroeg op te staan. Thanks Nordin uit De Meern :)

Tatjana Dawson

Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen. We hadden problemen met een verstopte afvoer en daaruit voortvloeiende rioolgeuren. De monteur bracht meer dan een uur in ons huis door met "luisteren"... Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen. We hadden problemen met een verstopte afvoer en daaruit voortvloeiende rioolgeuren. De monteur bracht meer dan een uur in ons huis door met "luisteren" naar de waterstroom, vertelde ons dat hij het probleem niet kon oplossen en in plaats daarvan een pijp aan de verkeerde kant van het huis schoonmaakte. Hij bewoog en werkte extreem langzaam en loste niets op. We hebben toen een ander bedrijf gebeld, dat het probleem binnen een paar minuten identificeerde, de rioolbuis opruimde en de geur kwijtraakte.

Lex

Op een offerte aanvraag via de mail word niet geantwoord, na telefonisch contact een datum afgesproken, dezen is alleen vergeten ingepland te worden. Eerst wordt gezegd dat monteur het niet haalt,... Op een offerte aanvraag via de mail word niet geantwoord, na telefonisch contact een datum afgesproken, dezen is alleen vergeten ingepland te worden. Eerst wordt gezegd dat monteur het niet haalt, erna verspreekt de planner “nogmaals sorry dat de afspraak vergeten is in te plannen”

H.D. Van Duijne

Zeer slecht is niet komen opdagen 2x gebeld waardeloos

Francis

Wat een achterlijk bedrijf

Leurs

Correcte en ervaren medewerker

Nellestijn

Heel slecht bereikbaar, 2,x 15 minuten aan de telefoon gehangen er werd niet opgenomen, je zou maar met een spoedgeval zitten... Uiteindelijk contact gehad, moet je een week wachten tot je geholpen... Heel slecht bereikbaar, 2,x 15 minuten aan de telefoon gehangen er werd niet opgenomen, je zou maar met een spoedgeval zitten... Uiteindelijk contact gehad, moet je een week wachten tot je geholpen wordt... Ronduit belachelijk.