heer/mevrouw Bloemers

De verstopping is verholpen,maar nu heb ik een lekkende WC pot.
De monteur zei dat de ring om een buis niet goed zat.
Maar gezien de rekening had ik wel verwacht dat ook dit probleem...
De verstopping is verholpen,maar nu heb ik een lekkende WC pot.
De monteur zei dat de ring om een buis niet goed zat.
Maar gezien de rekening had ik wel verwacht dat ook dit probleem verholpen zou worden.
Graag hoor ik van U

heer/mevrouw Mesman

Vakkundig, eerlijke prijzen.

heer/mevrouw Niezen

Hij werkte netjes en gaf duidelijk uitleg. Probleem was minder groot dan wij dachten.

Sebastian Westerhof

Vakkundig en snel geholpen door monteur Owen uit Friesland. Het probleem is nu opgelost !

heerWillems

Keurige vriendelijke vakbekwame monteur

heer groenewoud

Top ben super snel geholpen

St. Dorpshuis Scharnegoutum

Zeer goed. Vriendelijke man die de werkzaamheden heft verricht.

Sylvia de klerk

Maandag gebeld, (verstopping in huis) donderdag konden ze pas komen, oké ik heb begrip voor de drukte… Dag vrij genomen want ze zouden tussen 8.00 e. 17.00 komen, maar ik zou een sms ontvangen voor... Maandag gebeld, (verstopping in huis) donderdag konden ze pas komen, oké ik heb begrip voor de drukte… Dag vrij genomen want ze zouden tussen 8.00 e. 17.00 komen, maar ik zou een sms ontvangen voor een tijdsindicatie. Om 16.20 werd ik gebeld met de mededeling dat de chauffeur vast stond in het verkeer, 3 dagen wachten een dag vrij moeten nemen..

heer/mevrouw lekkerkerker

Prima opgelost alleen niet op de afgesproken tijd en dag maar de volgende dag.

Jonathan

De monteur probeerde mij op te lichten. Door snel door te klikken in de app na de werkzaamheden zodat ik de prijsopgave niet zou zien, maar ik zag dit. Kon niet verklaren waarom er zoveel kosten... De monteur probeerde mij op te lichten. Door snel door te klikken in de app na de werkzaamheden zodat ik de prijsopgave niet zou zien, maar ik zag dit. Kon niet verklaren waarom er zoveel kosten waren en was stellig van mening dat er 1,5uur gewerkt was. Terwijl in werkelijkheid er maar een half uur gewerkt was en een kwartier in de bus werd gezeten na de werkzaamheden.
Na een lange discussie heb ik uiteindelijk maar ondertekend. Toen kwam pas een specificatie naar voren en zag ik dat er 2x voorrijdkosten (€35,04) werden berekend en er inderdaad 1,5 uur berekend werd voor de monteur en de assistent.
Wat uiteraard niet klopt en meer dan het dubbele is dan wat er uitgevoerd is. Direct met het bedrijf gebeld en het verhaal uitgelegd.
De volgende dag werd ik terug gebeld met het verhaal dat er automatisch meer berekend zou zijn dan wat nodig was omdat ik bepaalde werkzaamheden niet meer nodig had. Maar dit vind ik erg vreemd omdat de monteur zolang met mij heeft staan discussiëren over de tijd die gewerkt is en daarnaast dat ze na de werkzaamheden 15 minuten in de bus hebben gezeten voor het "opmaken van de bon", die dus automatisch niet goed is. Dus 15 minuten niks hebben gedaan zodat ze meer kosten in rekening kunnen brengen.

Desondanks ik de uiteindelijke rekening niet heb, heeft dit een zeer negatief gevoel bij mij achtergelaten en ben ik ook van mening dat er iets niet klopt bij dit bedrijf en de manier hoe ze handelen.

Allemaal dus erg verdacht, voornamelijk het snelle doorklikken van akkoord in de app en het liegen over de duur van de werkzaamheden. Ik vraag me ook af hoe vaak ze er wel mee weg zijn gekomen.

Zeer onprofessioneel bedrijf.