Den Otter

Waardeloos. Wachten al sinds 8u vanochtend (12 uur lang inmiddels) op een monteur voor een verstopt toilet. Zouden tussen 8 en 17u komen. Net telefoontje dat ze (hopelijk) in de avond komen. Nou dat... Waardeloos. Wachten al sinds 8u vanochtend (12 uur lang inmiddels) op een monteur voor een verstopt toilet. Zouden tussen 8 en 17u komen. Net telefoontje dat ze (hopelijk) in de avond komen. Nou dat mag ik hopen voor ze.

Jeroen

Topservice en goed hersteld.

Sjors

Raoel heeft de verstopping van de keukenavoer adequaat opgelost. Ook gaf hij tips om een verstopping in de toekomst te voorkomen.
Als er één iemand opslag van zijn werkgever verdient dan is...
Als er één iemand opslag van zijn werkgever verdient dan is hij dat wel.

Quin de Beer

Raoul van RRS De Meern heeft ons probleem adequaat opgelost. Hij ging niet weg, voordat hij 100% tevreden was over het vlotte doorlopen van de spoelbakafvoer.
Quin de Beer

MH

Ontevreden. Geen service. Klant opzadelen met kosten die na bezoek RRS zijn ontstaan. Na dit bespreekbaar te maken, geen begrip. De rekening moet betaald worden. Geen klantvriendelijkheid en... Ontevreden. Geen service. Klant opzadelen met kosten die na bezoek RRS zijn ontstaan. Na dit bespreekbaar te maken, geen begrip. De rekening moet betaald worden. Geen klantvriendelijkheid en service. Nooit weer.

Ingrid Janssen

Zeer tevreden over dit bedrijf. Van tevoren hebben we duidelijke informatie ontvangen over de voorwaarden, de te verwachten tijd dat ze zouden komen en de kostenopbouw. Zaterdagochtend gebeld en 's... Zeer tevreden over dit bedrijf. Van tevoren hebben we duidelijke informatie ontvangen over de voorwaarden, de te verwachten tijd dat ze zouden komen en de kostenopbouw. Zaterdagochtend gebeld en 's middags werden we geholpen door een zeer kundige en professionele medewerker. Onze situatie was niet standaard maar toch heeft hij door meedenken en kundigheid ons probleem verholpen.
Er was door de duidelijke communicatie vooraf dus ook geen verrassing bij het ontvangen van de factuur. Dus wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

Ellen

Ik had verstopping in de badkamer .en raad dit bedrijf beslist aan.
Keurig alles op orde vanaf de afspraak tm de monteur.
Top en ik bedank jullie enorm voor deze service.

Brigitte

Pas op voor deze malafide partij! Binnen een paar uurtjes was ik 1700 euro armer. Het probleem werd niet opgelost en er kwam zelf forse extra schade bovenop door hun toedoen. Oneindig vaak gepoogd... Pas op voor deze malafide partij! Binnen een paar uurtjes was ik 1700 euro armer. Het probleem werd niet opgelost en er kwam zelf forse extra schade bovenop door hun toedoen. Oneindig vaak gepoogd contact op te nemen, maar ik kom niet verder dan de 'klantenservice'. Pas alsjeblieft op voor deze RRS Loogdgieters!

Orth F.

Correcte afhandeling van de verstopping. Monteur was niet snel zelf tevreden, gewoon klasse wat aanpak en snelheid betreft.

heer/mevrouw

In één woord,,, GOED!