H de Weert

Probleem goed opgelost.
Extreem hoog weekend tarief.

arnold

Zoals afgesproken stond RRS om 8:00 uur op de stoep. Raoul was een klantvriendelijke man en binnen 20 minuten hadden we weer een draaikolk in de afvoer van de gootsteen. Raoul leek er even blij mee... Zoals afgesproken stond RRS om 8:00 uur op de stoep. Raoul was een klantvriendelijke man en binnen 20 minuten hadden we weer een draaikolk in de afvoer van de gootsteen. Raoul leek er even blij mee als wij.

Johan Lokhorst

Vanmiddag raoul hier gehad en die had de ontstopping snel en netjes opgelost en daarna goede adviezen gegeven over wat er nu moest gebeuren … raoul thnx voor je goede hulp !

Ravenstijn

Tico is met een collega in opleiding langs geweest. Super team. Zijn kundig en zeer klantvriendelijk. Alles netjes ontstopt en we zijn er zeer tevreden over. Mannen bedankt!

R. van Deventer

Vanavond een totale verstopping van het riool van ons appartement. Om 21:15 gebeld. Om 21:30 een SMS, dat de monteurs onderweg zijn. Om 21:45 arriveren de monteurs. Om 22:15 was het probleem... Vanavond een totale verstopping van het riool van ons appartement. Om 21:15 gebeld. Om 21:30 een SMS, dat de monteurs onderweg zijn. Om 21:45 arriveren de monteurs. Om 22:15 was het probleem vakkundig, snel en netjes verholpen.
Super vriendelijke en vakkundig gehopen.
Super.

Riool Reinigings Service

Zo juist bezoek gehad van Tico en een collega. Ze hebben een verstopping verholpen in een afvoerbuis van de cv ketel op zolder. Het zat op een rot plek maar Tico was zo lenig als een kat en ze... Zo juist bezoek gehad van Tico en een collega. Ze hebben een verstopping verholpen in een afvoerbuis van de cv ketel op zolder. Het zat op een rot plek maar Tico was zo lenig als een kat en ze hebben de klus geklaard! Dank je wel mannen, niet alleen goed gewerkt maar ook nog vriendelijk en vrolijk. Fijn weekend! Dikke kus voor jullie!

Van derlee

Zeer tevreden met raoul .gaf zels een goede tip over onluchtings dopje.een10.Willem van der lee De Meern

Azis

Deze bedrijf rrs is zo slecht in afspraken maken ze laten je de hele dag wachten met verstopte wc en afvoer van de riool en uiteindelijk komen ze zelfs niet opdagen omdat ze ze zeggen dat ze... Deze bedrijf rrs is zo slecht in afspraken maken ze laten je de hele dag wachten met verstopte wc en afvoer van de riool en uiteindelijk komen ze zelfs niet opdagen omdat ze ze zeggen dat ze personeels tekort komen ik heb echt een slechte ervaring met dit bedrijf en de kosten laten we het daar niet over hebben...

Ingrid

De verstopping in de keuken is prima en snel verholpen door Raoul. Ook nog een goede tip gehad van hem!

Rob Westdijk

Tja, en dan zit je dan net voor het weekend. De twee mannen Raoul en Gherswin! jullie werken netjes, geven goede informatie en hebben ons uit de problemen geholpen met een toilet en bad dat niet... Tja, en dan zit je dan net voor het weekend. De twee mannen Raoul en Gherswin! jullie werken netjes, geven goede informatie en hebben ons uit de problemen geholpen met een toilet en bad dat niet meer door liep! Top!