Paul Kuijper

Goed geholpen, zowel telefonisch als uitvoerend met een prijs die beslist concurrerend is.
Kortom betrouwbaar. En om te onthouden voor een volgende keer.

Rene de Vries

200 euro betaald en het probleem was niet opgelost. een extern bedrijf had de verstopping binnen 15 minuten weg! Gebeld met de klantenservice van rrs en niet vriendelijk ter woord gestaan en ik... 200 euro betaald en het probleem was niet opgelost. een extern bedrijf had de verstopping binnen 15 minuten weg! Gebeld met de klantenservice van rrs en niet vriendelijk ter woord gestaan en ik kon wel fluiten naar m'n centen.

H

Heeft ontstopping verholpen in de keuken maar hebben zo hard door geduwd met een veer dat de leidingen kapot zijn gegaan in de muur. De buren hebben daardoor lekkage. En nu willen ze het niet meer... Heeft ontstopping verholpen in de keuken maar hebben zo hard door geduwd met een veer dat de leidingen kapot zijn gegaan in de muur. De buren hebben daardoor lekkage. En nu willen ze het niet meer repareren.

Heel goed

Prima werk

Yvonne

Meerdere keren een afspraak gemaakt en vervolgens wordt je gebeld dat het te druk is. Nu vandaag(3 juli) ook weer een afspraak, maar niet op komen dagen. Zeer slechte service. Als je ze belt krijg... Meerdere keren een afspraak gemaakt en vervolgens wordt je gebeld dat het te druk is. Nu vandaag(3 juli) ook weer een afspraak, maar niet op komen dagen. Zeer slechte service. Als je ze belt krijg je een grote mond. Ben wel klaar met dit bedrijf

heer/mevrouw

Eerlijke loodgieter met goed duidelijk uitleg. Meedenkend.

heer/mevrouw

Monteur was heel snel. Erg vriendelijk

Van R.

Ze komen niet......... Ondanks meerdere afspraken nu al ruim 16 uur gewacht op "service" van RRS. Maar weer een nieuwe afspraak gemaakt en maar weer afwachten. De volgende keer stuur ik toch een... Ze komen niet......... Ondanks meerdere afspraken nu al ruim 16 uur gewacht op "service" van RRS. Maar weer een nieuwe afspraak gemaakt en maar weer afwachten. De volgende keer stuur ik toch een factuur voor 80 Euro per uur.

Rik

Snel, aan afspraak gehouden, sms voor aanvang. Wel prijzig, maar wist ik van te voren