Aflevering van je bestelling

Ellen

Verwachting van je bestelling

Snel geleverd, sneller dan verwacht. Wat ik wel gek vond is dat de glazen fles los in de doos zat zonder enige bescherming. Schijnbaar gaat dit altijd goed? Waar ik minder tevreden over ben is de houten dop. Ik dacht op de foto van de walnoten variant een kunststof inlay te zien, maar dit bleek de houten dop vanaf een andere hoek en ander licht. Vond ik verwarrend. Achteraf spijt van keuze voor deze houten dop. Ik had bewust voor de walnoten variant gekozen, omdat ik dacht dat deze wel een binnendopje had, maar hij sluit dus net zo min af als de andere houten dop in jullie assortiment. Daarnaast laat hij een gekke geur achter. Nu weer terug naar mijn oude siliconen doppen.

Hoe heb je ons gevonden?

Google

Heb je nog tips voor ons?

Duidelijkere foto van walnoten variant

Reactie Retap Store:

Beste Ellen,
Dankjewel voor je reactie en je waardering. We willen je graag helpen om dit op te lossen en we zullen hiervoor contact met je zoeken. Inzake de houten dop, daarvan staat op de website dat deze niet waterdicht afsluit, maar we gaan wel onderzoeken of we dit nog nadrukkelijker kunnen aangeven. De rubberen doppen sluiten wel volledig waterdicht af.
Als organisatie verpakken wij zo groen als mogelijk. Ons uitgangspunt is dat bestellingen veilig overkomen met minimaal gebruik van verpakkingsmaterialen. We begrijpen zeker dat dit vreemd over kan komen, onze gedachte is dat we op deze manier bijdragen aan minder onnodige boomkap.

Score voor Retap Store: 3.5/5
Zou u Retapstore aanbevelen? Ja