Aflevering van je bestelling

Niets kopen!! Oplichters

Verwachting van je bestelling

Ik had verwacht dat mijn bestelling zou worden geleverd, zeker als je een verzendbevestiging krijgt!
Ik heb na een week, en meerdere malen contact geprobeerd te zoeken, nog niets van het bedrijf gehoord, behalve de geautomatiseerde mails. Het lijkt alsof het bedrijf is gestopt, maar dat de eigenaar even is vergeten om de website uit de lucht te halen en de automatische mails is vergeten te stoppen.

Heb je nog tips voor ons?

Let Op! de verzendbevestiging die je krijgt is nep! Die wordt automatisch verzonden zonder dat er iets op de bus wordt gedaan.

Laura

Tot nu toe nog niks ontvangen

Verwachting van je bestelling

de verwachting is dat ik dat wat ik besteld heb ook ontvang...

Heb je nog tips voor ons?

ja mijn bestelling ook daadwerkelijk bezorgen. helaas lees ik nu pas de negatieve recensies..... mijn eigen domme fout helaas.

Evelien D

De flessen vind ik goed. En heb in het verleden al besteld bij retapstore.
De flessen vind ik goed. En heb in het verleden al besteld bij retapstore.
Helaas is de werking van deze webshop niet meer goed. Ik heb op 15 september een bestelling geplaatst. Tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb al verschillende e-mails gestuurd, maar ook daar wordt er niet op gereageerd. Heel jammer, want in het verleden was ik wel tevreden van deze webshop.
Ik zal zeker deze flessen nog bestellen, maar het zal in de toekomst bij een andere winkel zijn. Jammer!

nog niets ontvangen

Heb je nog tips voor ons?

de bestelling versturen en antwoord op e-mails

Lonneke Vromans

Bestelling komt pas na negatieve review! Waardeloos bedrijf.

Verwachting van je bestelling

Ik heb een maand geleden besteld. Niks meer gehoord, ondanks mailen en bellen. Nadat ik hier een negatieve review heb geschreven, kreeg ik opeens een verzendbevestiging en is m’n bestelling vandaag... Ik heb een maand geleden besteld. Niks meer gehoord, ondanks mailen en bellen. Nadat ik hier een negatieve review heb geschreven, kreeg ik opeens een verzendbevestiging en is m’n bestelling vandaag alsnog bezorgd. Intussen had ik al ergens anders besteld dus hier geen behoefte meer aan. Als je je bestelling wil ontvangen is het dus een kwestie van een review schrijven en dan kan het opeens wel.

Heb je nog tips voor ons?

Communiceren en gewoon bestellingen afhandelen.

Lonneke

Niks bestellen, want je hoort nooit meer iets! Ik heb op 30 augustus een bestelling geplaatst en nu een maand later nog steeds helemaal niks gehoord of gezien. Gemaild en gebeld maar je krijgt geen... Niks bestellen, want je hoort nooit meer iets! Ik heb op 30 augustus een bestelling geplaatst en nu een maand later nog steeds helemaal niks gehoord of gezien. Gemaild en gebeld maar je krijgt geen enkele reactie… ik denk dat ik kan fluiten naar m’n fles en m’n geld.

Nee niks ontvangen

Heb je nog tips voor ons?

Nvt optie bij beoordeling van de aflevering

Let op: onbetrouwbaar bedrijf!!

Verwachting van je bestelling

Ik heb jaren geleden een aantal flessen besteld en dat ging prima. Geen idee wat deze firma intussen voor problemen heeft, maar bestel hier vooral niets!
In plaats van de beloofde leveringstijd...
In plaats van de beloofde leveringstijd op de website, was mijn bestelling er na 11 dagen nog steeds niet. Dit ondanks diverse mailtjes en ingesproken berichten bij de onbereikbare klantenservice. Uiteindelijk heb ik binnen 14 dagen een beroep gedaan op mijn herroepingsrecht met het verzoek mijn geld terug te storten, maar daar hebben ze geen gehoor aan gegeven. In plaats daarvan is de bestelling na 15 dagen alsnog verstuurd (ook al wilde ik dit dus niet meer). En om het nog erger te maken: het pakket is nooit door PostNL geleverd. Het zal geen verrassing zijn dat ik ook nu al weer een tijdje bezig ben om de klantenservice te mailen en te bellen, maar dat ik totaal geen reactie krijg. Ik word dus nu gedwongen om allerlei juridische stappen te gaan zetten om mijn geld terug te krijgen. Kortom: bespaar jezelf een hoop ellende en schaf ergens anders een drinkfles aan.

Heb je nog tips voor ons?

Kom je eigen leveringsvoorwaarden na, neem de telefoon op en reageer op berichten van klanten als er iets niet goed is gegaan.

Slecht, raad niemand hier aan om iets te kopen. Oplichterij. Bestel je iets moet je er zelf eerst achteraan gaan wanneer het pakketje komt. Kunnen het niet waarmaken voor 17u besteld en volgende dag... Slecht, raad niemand hier aan om iets te kopen. Oplichterij. Bestel je iets moet je er zelf eerst achteraan gaan wanneer het pakketje komt. Kunnen het niet waarmaken voor 17u besteld en volgende dag in huis is dus onzin. Krijg je uiteindelijk je bestelling met een fles met een productiefout. Gemaild en fotos gemaakt. Ook dagen overheen. Uiteindelijk een nieuwe fles gekregen, maar weer de verkeerde want ik heb die van 300ml besteld en niet die van 500ml. Ik wil graag die 300ml nieuw. Totaal geen gehoor meer. Alle nummers die je ook belt, dit nummer is niet in gebruik. Ik ga het doorzetten naar radar.

Verwachting van je bestelling

Had gehoopt dat het allemaal beter verliep qua communicatie fout van bestelling en track en trace code. Nu moet je er zelf achteraan gaan omdat het al betaald is. En nog de bestelling niet in orde... Had gehoopt dat het allemaal beter verliep qua communicatie fout van bestelling en track en trace code. Nu moet je er zelf achteraan gaan omdat het al betaald is. En nog de bestelling niet in orde is.

Heb je nog tips voor ons?

Reageren op een mail zou fijn zijn met een oplossing voor die verkeerde fles.
Reageren op een mail zou fijn zijn met een oplossing voor die verkeerde fles.
1/2 ster omdat je nieuwe fles hebt opgestuurd maar wel de verkeerde en had graag ook die van 300ml gehad ipv 500ml. Staat zelfs op de bestelling.

De webwinkel is prima op orde, bij de verzending ging het niet helemaal goed, ik ontving een verzendmelding, maar na een kleine week nog niets ontvangen, nadat ik had gemaild ontving ik een dag... De webwinkel is prima op orde, bij de verzending ging het niet helemaal goed, ik ontving een verzendmelding, maar na een kleine week nog niets ontvangen, nadat ik had gemaild ontving ik een dag later de bestelling, hierover was geen communicatie. op het moment van betstellen stand dat er een extra dop zou worden meegeleverd, deze zat helaas niet bij de bestelling. Hierover heb ik gemaild, maar ook hierover heb ik niets meer vernomen. Dop is er (nog) niet.

Verwachting van je bestelling

de flesjes kende ik al, prima spul. Deze keer een sleeve mee besteld, die valt een beetje tegen.

Heb je nog tips voor ons?

een reactie bij vragen zou prettig zijn

Goede communicatie. netjes geleverd

Voldoet aan de verwachting

Heb je nog tips voor ons?

Wellicht bij drukte meer zekerheid van leveren dan met postnl.

on

Levering is zeer slecht. 3 weken ipv 1 dag. Retour zending lijkt niet ontvangen te worden

Verwachting van je bestelling

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.

Heb je nog tips voor ons?

Zorg dat wat er op je website staat waar is. Als er staat volgende dag bezorging kan je niet na 3 weken een product bezorgen.