Rentbird

Marcel

Everything worked like it was supposed to! Highly Recommend

Good!!

Hi Marcel,
Thank you for your feedback. Glad to hear that your happy with your subscription, and hopefully you found your dream house!

Demi

Heel goed, helaas niet zo snel een woning gevonden maar dit kwam door de stad. Veel bezichtigingen gehad via deze samenvoegende app!

Reactie Rentbird:

Hi Demi, dank je wel voor het delen van je ervaring! Jammer dat het nog niet gelukt is maar wie weet komt het nog! Succes! Groeten Team Rentbird

M

Top

Rentbird

Reactie Rentbird:

Dank je wel voor je positieve review!

Maudi

Snel bericht, en via whatsapp is al helemaal prettig. Gedetailleerde beschrijving en je ziet precies de woningen waar je naar op zoek bent.

Uitstekend

Reactie Rentbird:

Hi Maudi, dank je wel voor het delen van je ervaring met Rentbird! Veel succes en groeten Team Rentbird

Deani

Goed. Veelzijdig aanbod

Review titel

Wij vonden ons huis binnen een maand!

Reactie Rentbird:

Dank je wel voor het delen van je ervaring!

Rosa Simon

Het is zo fijn om woningen via whatsapp aangeboden te krijgen, het vraagt automatisch een pro actieve houding van je. Prettig systeem!

Woningen via whatsapp!

Reactie Rentbird:

Super te horen Rosa, dank je wel voor het delen van je ervaring!

Andre

Rent bird werkt presies als geadverteert en heeft ons geholpen om een huis te vonden

Super handig

Reactie Rentbird:

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, wat een fantastisch nieuws! We wensen jullie heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe woning! Groeten Team Rentbird

Floor

Na lang zoeken en nooit uitgenodigd te worden hebben ik en mijn vriend eindelijk een huisje gevonden. Allemaal dankzij RentBird! Door snel te kunnen reageren werden we wel uitgenodigd voor... Na lang zoeken en nooit uitgenodigd te worden hebben ik en mijn vriend eindelijk een huisje gevonden. Allemaal dankzij RentBird! Door snel te kunnen reageren werden we wel uitgenodigd voor bezichtigingen en zo ook bij ons huisje nu!

Eindelijk een huisje

Reactie Rentbird:

Dank je wel Floor voor het delen van je ervaring en van harte gefeliciteerd met jullie woning! We wensen jullie heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe woning! Groeten Team Rentbird

Remon

Maanden lang opzoek geweest naar een nieuwe woning. Met Rentbird binnen enkele weken een woning toegewezen gekregen.

Woning snel gevonden

Reactie Rentbird:

Hey Remon, wat goed te horen en van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Dank je wel voor het delen van je ervaring en dat je Rentbird hebt gebruikt. We wensen je heel veel geluk en plezier in... Hey Remon, wat goed te horen en van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Dank je wel voor het delen van je ervaring en dat je Rentbird hebt gebruikt. We wensen je heel veel geluk en plezier in je nieuwe woning. Groeten Team Rentbird

Sil

Al geruime tijd ben ik opzoek geweest naar een woning in Groningen. Vaak viste ik achter het net doordat ik me niet als eerste aanmeldde voor een woning. Ik betaalde op een gegeven moment erg veel... Al geruime tijd ben ik opzoek geweest naar een woning in Groningen. Vaak viste ik achter het net doordat ik me niet als eerste aanmeldde voor een woning. Ik betaalde op een gegeven moment erg veel geld maandelijks aan verschillende websites.

Via Rentbird heb ik binnen een maand een leuke woning gevonden die goed bij mijn wensen past. Ik ben erg tevreden over de service van Rentbird

Rentbird werkt geweldig

Reactie Rentbird:

Super, wat fijn te lezen! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Heel veel plezier en geluk. Groeten Team Rentbird