Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Pieter Mensink

Goed dat jullie dit doen. Ik ben benieuwd of ik nog een terugkoppeling krijg van jullie op basis van mijn feedback.

Ik vond de communicatie vooraf goed. Er werd snel gereageerd op aanvullende vragen. Fijn en direct, daar houd ik van.
Ik had een week (maandag t/m vrijdag) gereserveerd voor het leggen van de vloer. En hier ontstond een beetje ruis. Ik had liever gehad dat ik eerder op de hoogte zou worden gebracht wanneer in die week de legger zou komen. Ik heb er zelf een aantal keer achteraan moet bellen. Uiteindelijk is de legger met zijn team op de donderdag en vrijdag gekomen. Vooraf werd aangegeven dat zaterdag wellicht ook nog een optie was als het leggen uit zou lopen. Dit kwam niet goed uit. Ik had rekening gehouden met het leggen van maandag tot en met vrijdag omdat ik op zaterdag in de woning zou trekken. Dit heeft bij mij nog voor wat onnodige stress gezorgd, helaas.

Prima prijs voor de totale offerte tov andere aanbieders. De vloer zelf is goed gelegd.

Ik ben niet tevreden met het werk van de legger en de omgang met de muren en posten. Op teveel plekken in mijn appartement zijn er beschadigingen aan de verf (bij de deurposten en schuifdeur) of vegen op de muur gekomen doordat er iets tegenaan is gekomen/heeft geraakt. Volgens mij komt dit door de (verzwaarde?) roller die wordt gebruikt om de PVC tegels aan te drukken. Deze is veels te ruw gebruikt en er waren flink wat plekken in huis die of vlekken hadden of bekrast waren. Ik heb hierna de deurposten en meuren opnieuw kunnen verven. Daarom geef ik het resultaat geen 9,5 maar een 6. En zet ik de kwaliteit niet op een 10 maar een 8.

Score voor Regge-tegels.nl: 3.5/5
Zou u het bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: