perry van beek

frank mark

Snelle verzending, volledige informatie over verzending

geen idee

Vic Delhaye

Super slecht, ik en een vriend hebben verschillende goederen gekocht. Beiden waren defect en wij kregen geen antwoord voor het oplossen van dit probleem dit is dus een scam die honderden euros kost

Bedrijven zoals deze hebben geen kennis over hun vak en geen interesse in klantendienst. De verbeterpunten zijn niet beginnen met deze zaak als je er niets van bakt en geen scam opstarten

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn... Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn niet een partij die bekend staat als 'scammers'. Dus erg jammer dat je hier ons van beticht. We zien graag je reactie tegemoet.

Rik Thijssen

Jaap Kremer

Goed contact voelt vertrouwd

Drone voor starten 3x updaten vind ik raar. Sd card niet inclusief, ook niets gecommuniceerd.

Rietveld

Klantgericht bedrijf

Anton van Nieuwenhuysen

Zeer goed

iets overzichtelijker zou kunnen, maar geen probleem

Danny Strobbe

Perfect

Sanne Berkhuizen

Goede webshop, ze hebben diverse producten. En bij de aanschaf worden alle benodigdheden gelijk als optie aangegeven.
Voor vragen zijn ze ook bereikbaar wanneer je ergens niet uitkomt.

Snelheid van de website kan beter.

Demian Van kempen