Bob Prang

Heel goede ervaring ,klasse.
Prima aandacht en meedenken en goede vlieg cursus is aan te bevelen.

zou het even niet weten

Robert Smit

Had een vraag over een drone die niet meer vloog. Kreeg deskundig advies, bestelde een nieuwe motorarm, snel geleverd, mbv youtube drone gerepareerd, en hij vliegt weer

Het zou mooi zijn als reparatievideos via de website vindbaar zijn

Albert Pouwels

Had wat ik zocht en het was makkelijk te vinden

Janssens

Top ervaring. Een air 2s gekocht icm een drone vlieg cursus. Handige tips gekregen en durf nu veilig en zelfstandig te vliegen

Ga zo door!

Piet Boulogne

Geen verbeterpunten

Marjolein

Top. Snel geleverd, zorgvuldig verpakt.

Nvt

Wahid Jamali

Slechte service. Mijn bestelling ging volgende dag geleverd worden. Dab krijg je een mail dat de helft niet binnen is en nu al 1week later en nog steeds niets ontvangen.

Alles

Reactie Quadcopter-shop.nl:

klant heeft de drone alsnog ontvangen na vertraging bij postnl. Heeft vervolgens ook zijn geld retour ontvangen nadat hij de drone heeft ingeleverd.

Bart Van oppen

Goede aftersale. Is goed bereikbaar, en lost problemen op.

Batterijtijd valt tegen met wat de fabrikant meld. Zou mooi zijn om hier een betere melding bij te zetten over de te wachten duur.

A.G. Hol

Gerrit

Slechte communicatie. Bestelling was niet compleet, na 8 werkdagen zijn de extra batterijen en propellers nog steeds niets geleverd of vernomen.
Na de eerste keer opstarten met opgeladen...
Na de eerste keer opstarten met opgeladen batterijen en een ingeschakelde controller en goggles vloog de drone gelijk weg schuin omhoog.
Antwoord was garantie kan alleen met inlevering van de drone die dus weg is gevlogen.
Het blijft techniek maar dan nog vind ik dit absoluut niet netjes en heb ik na meerdere dagen uren te hebben gezocht ergens anders een losse drone besteld.

Alles

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi gerrit dank voor de review. Zoals direct gemaild na aankoop waren inderdaad de propellers en accu's niet op voorraad. Dit stond netjes vermeld op de site. Deze hebben we daarna 10-8 alsnog,... hoi gerrit dank voor de review. Zoals direct gemaild na aankoop waren inderdaad de propellers en accu's niet op voorraad. Dit stond netjes vermeld op de site. Deze hebben we daarna 10-8 alsnog, zoals beloofd afgeleverd.
Wat betreft de drone: we kunnen echt helaas alleen geld terug geven als een drone ook weer retour wordt ontvangen. Dit staat ook in de voorwaarde. De drone moet nl worden uitgelezen door de leverancier, dus geen drone is helaas geen geld terug. Deze voorwaarden is er bij elke webshop die drones verkoopt.