Rein Bollen

Rob Crevecoeur

PRIMA SNEL

GEEN!

Wendy

Goed advies, snelle reacties, snelle verzending.

Het zoeken is voor een beginner wat lastig. Misschien een soort keuzehulp? Alhoewel contact via whatsapp ook als prima keuzehulp kan dienen. Denkt goed mee!

Laurens Kroese

Prima bedrijf

Laurent Essers

Mooi product aangekocht (kinderdrone), goede en snelle aftersale service gehad bij het ontstaan van een klein euvel.

Geen verbeterpunten

jozef kochanski

Het belangrijkste !perfect contact!

de pagina voltooien on-lin

perry van beek

frank mark

Snelle verzending, volledige informatie over verzending

geen idee

Vic Delhaye

Super slecht, ik en een vriend hebben verschillende goederen gekocht. Beiden waren defect en wij kregen geen antwoord voor het oplossen van dit probleem dit is dus een scam die honderden euros kost

Bedrijven zoals deze hebben geen kennis over hun vak en geen interesse in klantendienst. De verbeterpunten zijn niet beginnen met deze zaak als je er niets van bakt en geen scam opstarten

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn... Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn niet een partij die bekend staat als 'scammers'. Dus erg jammer dat je hier ons van beticht. We zien graag je reactie tegemoet.

Rik Thijssen