christine nackers

Eerst heel lang moeten wachten op een accu voor een drone- geld terug gevraagd- enkele dagen nadien en na drie maanden waren deze accu s terug voorradig - direct besteld en snel geleverd.

gaven zelf weinig info over het bestelde product

Reactie Quadcopter-shop.nl:

sorry christine, soms zijn sommige producten niet aan te slepen en duurt het langer voordat het weer hier is. Gelukkig zijn te nu wel weer leverbaar.

Annelous Versteeg

Uiteindelijk .......PRIMA

E bakker

Beter de leeftijd vermelden want helaas heeft onze zoon 3 minuten kunnen vliegen en was toen de drone kwijt :(

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Elise, dank voor je review. We lezen deze feedback voor het eerst van je. Wat kunnen we voor je doen? Daarnaast vragen we af waarom de aftersales en klantvriendelijkheid een 2,5 ster verdiend?... Hallo Elise, dank voor je review. We lezen deze feedback voor het eerst van je. Wat kunnen we voor je doen? Daarnaast vragen we af waarom de aftersales en klantvriendelijkheid een 2,5 ster verdiend? Aangezien we je niet eerder hebben gesproken of per mail contact hebben gehad. We vernemen het graag.

Diederick Vijfeyken

Alles verliep geweldig

Eddy Heremans

Tot heden geen min punt gevonden

Heb nog geen punten gevonden of ontdekt om te beoordelen

Claus Jorrens

Heb geen, alles is goed

guus van der steene

Ging heel soepel

DD

nvt

Wout Monsieurs

Leonard

Duidelijke omschrijving van producten. En snelle levering. Word netjes op de hoogte gehouden.