Michel Bergsteyn

Snel geregeld

Niets

Zoogdierstichting

Duidelijke website, snelle levering. Helaas zlef verkeerd besteld, maar vriendelijke, nette afhandeling van de retour en zeer snelle terugbetaling.

Kan niets verzinnen.

Kay

Helaas geen goede ervaring. Een drone voor 17uur op do besteld zou de volgende dag geleverd moeten worden. Op za nog altijd geen T&T informatie.
Na contact bleek dat ze deze vergeten waren op...
Na contact bleek dat ze deze vergeten waren op te sturen. Uiteindelijk ontving ik de drone een week later op dinsdag.

Afspreken nakomen

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi Kay, nogmaals excuus voor de verlaten verzending. Helaas was deze zending niet meegenomen, vandaar de vertraging.

Paul

Goed, duidelijke site, snel beorgt

Vandersmissen David

Al jaren klant, alrijd prima service!!

Niet direkt

Steve Rijneveen

Prima!

F. Jansen

Ben product thuis gaan ophalen, erg vriendelijk goedde uitleg.
prettig.na inspreken op de telefoon vrijwel direct terug gebeld door eigenaar Quadcopter-shop. prima service.

vnt

Rens Bos

Ik heb een paar mooie kleine handige productjes gekocht voor mijn kleine mini drone vooral de oplader kon ik nergens mee vinden dus ik dacht ik kijk maar even online Ik heb besteld gekocht en binnen... Ik heb een paar mooie kleine handige productjes gekocht voor mijn kleine mini drone vooral de oplader kon ik nergens mee vinden dus ik dacht ik kijk maar even online Ik heb besteld gekocht en binnen twee dagen binnen helemaal super!

Mijn drone kabel was een beetje vochtig geworden tijdens de rijs maar deed het gewoon nog prima maar misschien kun je daar wat tegen doen

Ali Ihsan Yucekaya

Snel, netjes en mooie product

Geen alles is top

L