Qoets.nl

Door een perfecte mix van aandacht, snel schakelen en verstand van zaken hebben de mannen van Qoets goed begrepen wat in hun transparante markt de meerwaarde is voor de klant. Top!

Qoets.nl is geen "normaal" autobedrijf. Het is een bedrijf die zich volledig richten op de wensen van mij als klant en daar ook zichtbaar heel hard aan werkt. Ze reageren altijd heel snel... Qoets.nl is geen "normaal" autobedrijf. Het is een bedrijf die zich volledig richten op de wensen van mij als klant en daar ook zichtbaar heel hard aan werkt. Ze reageren altijd heel snel en volledig, ook 's avonds en in het weekend. Voor mij als autoliefhebber was Qoets.nl een openbaring en dat zou het voor heel veel autobedrijven in NL ook moeten zijn.

Geweldige service van begin tot einde.’
Correcte en betrokken medewerkers.

Zo kan het ook...!
Heel open en transparant, komen netjes gemaakte afspraken na en hebben bovenal schitterende auto’s in de aanbieding!!

Uitstekend, klantgericht, luistert goed naar de klant, hands on mentaliteit.

Dienstverlening aan DGA's zoals het zou moeten zijn: alle medewerkers willen maar één ding: "ontzorgen" op een vriendelijke en professionele wijze met goed... Dienstverlening aan DGA's zoals het zou moeten zijn: alle medewerkers willen maar één ding: "ontzorgen" op een vriendelijke en professionele wijze met goed prijs-kwaliteit verhouding. Inmiddels wat ik niet eens meer wat het kost!

Enthousiast persoonlijk contact, snelheid offerte en zeer accuraat handelen van Qoets.

Impressive CRM system. They knew who I was when I rang them. It's a nice touch. Very good communicators. Excellent service. Lovely car. Thanks!

Keurig en vriendelijk geholpen. was voor mij een nieuwe manier van auto kopen en is nog steeds wennen. Medewerkers proberen er echt een feestje van te maken en daar hou ik wel van.

Mijn ervaring met qoets is zeer positief, geweldige service en klantbehandeling.
Vragen worden professioneel en snel behandeld.