Qoets.nl

Qoets is de afspraken hel goed na gekomen

Heel tevreden goeie service

Extreem goede service, enorm klantvriendelijk, prettige communicatie en afspraken worden goed en snel nagekomen.

Fantastische klantgerichte service, en ze bieden meer dan je verwacht.

Fijne koop van nieuwe auto! Product goed. Prijs goed. After sales goed. Kortom zeer tevreden. Blij met de bereikbaarheid van en sevice gerichtheid van de medewerkers. Alle afspraken worden stipt... Fijne koop van nieuwe auto! Product goed. Prijs goed. After sales goed. Kortom zeer tevreden. Blij met de bereikbaarheid van en sevice gerichtheid van de medewerkers. Alle afspraken worden stipt nagekomen. Zelf n foutje gemaakt bij t lezen van de specs. Maar wordt erg netjes opgelost door de heren van Qoets.nl

Ik ben erg tevreden hoe de aankoop en verkoop van mijn auto is verlopen.

Erg goed. Zeer behulpzaam en reageren snel. Ze doen net dat beetje meer dan de andere autobedrijven waar ik eerder een auto kocht. Hele goede prijs kwaliteit!

Mijn ervaring met autobedrijf Qoets is goed. De gegevens betreffende de aangeschafte auto zijn helder en duidelijk. Mijn vragen werden snel beantwoord. Het contact met de medewerkers is plezierig en... Mijn ervaring met autobedrijf Qoets is goed. De gegevens betreffende de aangeschafte auto zijn helder en duidelijk. Mijn vragen werden snel beantwoord. Het contact met de medewerkers is plezierig en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

Goede service vriendelijke en betrokken medewerkers

Bijzonder klantvriendelijk!