Qoets.nl

Qoets.NL het bedrijf waar service nog echt service is. Qoets heeft mij prima geholpen bij het vinden van de juiste auto.

Het contact met Qoets verliep erg soepel. Zowel over de telefoon als dmv whatsapp waren verschillende medewerkers altijd makkelijk bereikbaar.
Gemaakte afspraken werden netjes nagekomen

Super service en betrokkenheid

Plezierig, persoonlijk en snel

Qoets.nl is bijzonder klantvriendelijk, ter zake kundig, proactief en komen altijd hun afspraken na! Ik heb inmiddels 10 jaar ervaring met Qoets.nl en bijna evenzoveel auto's verder kan ik nog... Qoets.nl is bijzonder klantvriendelijk, ter zake kundig, proactief en komen altijd hun afspraken na! Ik heb inmiddels 10 jaar ervaring met Qoets.nl en bijna evenzoveel auto's verder kan ik nog steeds op hun betrouwbaarheid varen! Topklasse!

Goede koopervaring. Professioneel advies en goede opvolging. Ben benieuwd of zelfde niveau wordt gehandhaaft met service. Dat zou top zijn.
Heb maar een klein issue maar moet daar nog op...
Heb maar een klein issue maar moet daar nog op terugkomen.

Eerlijk, betrouwbaar en recht door zee! Komen al hun afspraken na en altijd bereikbaar

Door het delen van passie voor auto's, zorgvuldigheid en klantgericht, was het een plezier om alweer mijn 2e auto bij Qoets te kopen

Al een paar auto’s via Qoets gekocht , telkens weer verbaast over de uitstekende service. Tot de volgende Qoets !!

Extreem service gericht met hoog kennisniveau en goede communicatie