Qoets.nl

GE -WEL-DIG. Het is een jong bedrijf met een heel slim concept. En hun sterkte punt is de klantvriendelijkheid. Het vertrouwingsverband met de klant weten ze het heel goed op te bouwen en te... GE -WEL-DIG. Het is een jong bedrijf met een heel slim concept. En hun sterkte punt is de klantvriendelijkheid. Het vertrouwingsverband met de klant weten ze het heel goed op te bouwen en te onderhouden.

Via kennis kwam ik op het spoor van Qoets. Dat heeft geleid tot een zeer tevredenstellend aankooptraject. Verrassend hoe anders en eigenlijk perfect het proces verloopt. Absolute aanrader!

Conform verwachting.

Voor de tweede maal een auto via Qoets.nl gekocht. Daarbij geen seconde getwijfeld over ik via hen een auto zou kopen. Mijn ervaringen met hen zijn namelijk vanaf het eerste contactmoment enkel... Voor de tweede maal een auto via Qoets.nl gekocht. Daarbij geen seconde getwijfeld over ik via hen een auto zou kopen. Mijn ervaringen met hen zijn namelijk vanaf het eerste contactmoment enkel positief. Altijd bereikbaar, altijd een eerlijk antwoord, altijd een goede service, prettige medewerkers. Klasse!

Correcte, heldere en snelle communicatie. Bij eventuele misverstanden wordt direct een passende oplossing geboden. Voorkomend en gekwalificeerd personeel.

Zeer goed. Altijd reactie op vragen.

Zaken doen met Qoets was een zeer prettige ervaring. Medewerkers kundig en alert op alle wensen. Zelden heb ik een autobedrijf zo goed en alle gemaakte afspraken gezien nakomen.
De service...
De service was en is top.

Keurig , correct

Wat een verrassende en pro-actieve serviceverlening! Een zeer transparante offerte, eerlijke onderhandeling en vlotte levering. Vooral het daags voor de aflevering toesturen van het instructieboekje... Wat een verrassende en pro-actieve serviceverlening! Een zeer transparante offerte, eerlijke onderhandeling en vlotte levering. Vooral het daags voor de aflevering toesturen van het instructieboekje van mijn nieuwe auto vond ik zeer attent.

Heel snel gereageerd op mijn vragen. Kon snel langskomen voor een proefrit en de deal was snel gesloten. Auto snel afgeleverd, helaas met een klein deukje maar zelfs dit werd snel opgelost. Super... Heel snel gereageerd op mijn vragen. Kon snel langskomen voor een proefrit en de deal was snel gesloten. Auto snel afgeleverd, helaas met een klein deukje maar zelfs dit werd snel opgelost. Super bedrijf....