Qoets.nl

Echt briljante service! Ze denken echt mee, zijn snel en acuraat. Bovendien regelen ze het gewoon voor je zodat het je nauwelijks tijd kost

Snelle en goede reactiesnelheid tijdens het verkooptraject. Als dit ook zo gaat tijdens het contact daarna, ben ik een zeer tevreden klant. Het is nog te vroeg om daar feedback over te geven.

Professioneel en klantgericht

Mijn ervaring met Qoets is boven verwachting goed, een verademing vergelegen met sommige (merk)dealers. Het gehele proces van aankoop tot aan aflevering verliep vlot en precies zoals afgesproken.... Mijn ervaring met Qoets is boven verwachting goed, een verademing vergelegen met sommige (merk)dealers. Het gehele proces van aankoop tot aan aflevering verliep vlot en precies zoals afgesproken. Medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en reageren snel op vragen of wensen, zijn goed bereikbaar (gsm/whatsapp), ook buiten kantooruren en in het weekend. Er is uitgebreide relevante kennis en ervaring aanwezig (BMW in mijn geval). De auto die ik kocht heeft een helder verleden en is dealer onderhouden. Ik heb de indruk dat dat voor alle auto's geldt die Qoets aanbiedt.

Perfecte service

Vernieuwend, snel, positief. Een zeer plexierige ervaring waarbij service niet ophoudt direct na aflevering!

Zeer tevreden over het hele traject van de aankoop, levering en service. Gemaakte afspraken worden tot in perfectie nagekomen door het klantvriendelijke personeel.

Betrokken,luisteren wat je wilt en het is prettig om zaken met hen te doen.

Heldere communicatie en duidelijke afspraken. Zeer goede service en klantvriendelijk tot nu aan toe. (Ps. Auto 2 maanden geleden gekocht) Als senior voor het eerst online een auto gekocht en kan... Heldere communicatie en duidelijke afspraken. Zeer goede service en klantvriendelijk tot nu aan toe. (Ps. Auto 2 maanden geleden gekocht) Als senior voor het eerst online een auto gekocht en kan het bedrijf Qoets (voorheen erkend BMW dealer) zeer aanbevelen.