Qoets.nl

Zeer professioneel en klantgericht! Qoets vult echt altijd de wensen in met een super aanbod.

Bekende club! Bekende mensen en alles voelt vertrouwd. Ze weten klant gericht handelen goed uit te voeren!

Fantastische service

Zeer goed, alle afspraken werden volledig nagekomen.

Over het algemeen zeer tevreden. Wat betreft actie op gemelde klacht, had er adequater gereageerd kunnen worden. Bovendien had de klacht voorkomen kunnen worden met een nauwkeurigere controle voor... Over het algemeen zeer tevreden. Wat betreft actie op gemelde klacht, had er adequater gereageerd kunnen worden. Bovendien had de klacht voorkomen kunnen worden met een nauwkeurigere controle voor aflevering.
Hopelijk wordt het gewenste herstel van de klacht en het inzichtelijk maken van de werkzaamheden, voor de klant/eigenaar binnenkort gerealiseerd.
Martin Mersmann

Dit bedrijf kent een andere werkwijze:
Dit bedrijf kent een andere werkwijze:
Voor ieder onderdeel van het proces van zoeken van een auto tot en met aflevering kent het bedrijf een andere medewerker. Deze zijn echter alle zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar. Vergelijk het met bijvoorbeeld een orkest, met allemaal verschillende spelers maar samen maken ze een goed stuk muziek.

Ik heb het aanschaf proces van onze auto als zeer prettig ervaren! De mensen van Qoets zijn super vriendelijk, snel in respons en opvolging ook op dagen en tijden dat andere bedrijven dicht zijn en... Ik heb het aanschaf proces van onze auto als zeer prettig ervaren! De mensen van Qoets zijn super vriendelijk, snel in respons en opvolging ook op dagen en tijden dat andere bedrijven dicht zijn en houden woord. Een eerlijke prijs voor onze inruilwagen en het fijne contact heeft ons doen besluiten tot de koop over te gaan.

Klantgericht. Prettige en snelle reactie op afspraken. Uitstekende service.

Complimenten aan team Qoets. Hun zeer prettige persoonlijke, zakelijke en kordate werkwijze heeft mij zeer verrast en tot een zeer tevreden aankoop geïnitieerd. Qoets beheerst de kunst,... Complimenten aan team Qoets. Hun zeer prettige persoonlijke, zakelijke en kordate werkwijze heeft mij zeer verrast en tot een zeer tevreden aankoop geïnitieerd. Qoets beheerst de kunst, marktconform, realistisch, vlot en duidelijk te handelen wat ervoor zorgt dat je snel beland in een goed klantgevoel. Het is simpelweg fijn zakendoen met Qoets.

Mijn ervaring met Qoets is ronduit positief. Snel, attent, klantvriendelijk en servicegericht.
Kort na aankoop van mijn bijna nieuwe BMW bleek er sprake van een schade die ik bij aflevering niet gezien had. Zonder enige vorm van discussie werd dit kosteloos en vakkundig opgelost.