Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Richard

Wordt vriendelijk geholpen weten waar ze over praten goed advies en klantvriendelijk levering op tijd

Gaat vooral zo door

Goed, netjes en vriendelijk geholpen

Goede ervaring. Leuke meubels en vriendelijk personeel

Marco Jansen

Deskundig en klantvriendelijk

Giessen

Zeer ruim assortoment; vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel;

Richard Bredius

Heel fijn geholpen erg vriendelijk

Service die word verleend

Zie verbeter punten

Goed bijpassende artikelen gevonden

Ik wilde een vloerkleed meenemen uit het winkelmagazijn ,maar dat was niet op voorraad.
Ik kon het wel na de Pasen afhalen op de Donk. Daar ben ik een paar dagen later naar toe gereden, maar die zeiden dat het daar niet lag maar in de winkel.
Ben ik weer naar de winkel gegaan, en daar bood de mevrouw haar excuus aan dat ze het niet goed gezien had,
I
Ik kwam er wel speciaal voor terugrijden uit Schiedam, extra tijd en kilometers { anders had ik het gelijk uit de winkel mee kunnen nemen}.
Nou hebben we al veel gekocht bij Profijt, ik vond het dan ook jammer dat ze geen gebaar maakte met een cadeaubon of een sierkussen cadeau voor het ongemak. We hebben toch inmiddels ak voor ruim 1700 euro gekocht.
Dat vond ik echt wel een gemiste kans, anders had ik heel enthousiast geweest over jullie zaak,

Loes Groen

I.A. Burger

Bijzonder goede service verleend door de verkoopster. Ze had alle tijd en gaf goed advies.
Ook bij afhaling bij het magazijn werd ik heel goed geholpen.
Erg vriendelijk personeel. Een...
Ook bij afhaling bij het magazijn werd ik heel goed geholpen.
Erg vriendelijk personeel. Een aanrader voor mijn directe omgeving om iets te kopen.

Er is wel 1 nadeel en dat zijn de bezorgkosten. Twijfel voor me zelf om de volgende keer bij profijt meubel iets te kopen dat wel bezorgd moet worden. 89 00 is heel veel geld.

Service en vriendelijkheid van de medewerkers

Bezorgkosten te hoog.

E voogd

Wij zijn heel tevreden met alle meubels die wij hebben gekocht zoals betaalbaar en kwaliteit!!

Iets retouren geen probleem

Nee ik zou het niet weten