Assortiment
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Heel vriendelijk geholpen. Alles volgens afspraak verlopen. 👍

Vriendelijkheid van personeel.

Vriendelijk, geduldig, service, mooie meubelen voor elke prijsklasse

Van Put

Goede en vriendelijke service en kwalitatief goede spullen

Slecht!
Onze meubels zijn ineens 4 weken eerder.
Wij zitten met beschadigd geleverde kast waarvan er 1 deurtje niet geplaatst kan worden omdat er scharnieren tekort komen.
En dat...
Slecht!
Onze meubels zijn ineens 4 weken eerder.
En dat breek ook nog de handgreep bij een zuch af! En dan laten ze je nog wachten ook we gaan de 3e week in ik vind het schandalig!

Laat de klant niet zo lang wachten en zorg ervoor dat er iemand te spreken valt ipv al dat mailen. En de winkel stuurt je gewoon door naar de service maar de service laat je gewoon weken wachten... Laat de klant niet zo lang wachten en zorg ervoor dat er iemand te spreken valt ipv al dat mailen. En de winkel stuurt je gewoon door naar de service maar de service laat je gewoon weken wachten maar ondertussen trek je deurtje krom die past er straks niet meer op!

Goede behandeling door personeel, deskundig, weet waar ze over praten

de mogelijkheid werd geboden om product af te halen op zaterdag

?

G.van der Lem - van Barneveld

Klantvriendelijk, geduldig, denken mee, goede uitleg over materialen etc.

N.v.t.

N.v.t.

De afhandeling was goed het kon niet beter

Heel goed

heel goed advies gehad niks opgedrongen heel vrij

nee alles is prima

We zijn goed geholpen in het maken van de juiste keuze. Ook het transport met de bus verhuur ging uitstekend.

Service en aandacht

Wij hebben een zeer goede ervaring met Profijt. OP tijd en verzorgd afgeleverd. Mankeerde gelukkig helemaal niets aan.

Uitstekende gehouden aan de gemaakte afspraken

Te overwegen om ook een goed bedrijf in te schakelen om de meubels in elkaar te zetten