Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

A.Verdel.

Goede en fijne meubelwinkel, goede uitleg over de meubels en heel vriendelijk geholpen en ze hebben alle tijd voor de klant.

Alleen het bezorgen ging niet helemaal zo afgesproken...

Alleen het bezorgen ging niet helemaal zo afgesproken was.

Het bezorgen Ivm met bericht je naar de klant.

veen

Het is een super filiaal prettig geholpen door Tonny kom er zeker nog eens terug en heb mensen profijt meubel ook aangeraden om daar hun meubels te kopen

deskundigheid

Paya

Heel goed.

Beter aangeven waar loods 8 zit.

Arensman

Na heel veel ellende met de levering vanuit profijtmeubel Breda in Barendrecht echt fijn geholpen. Had bijna het vertrouwen in Profijtmeubel opgegeven, maar Barendrecht heeft het goedgemaakt.

wimschop

Gewoon heel goed kan net beter bij mijteminste niet

gewoon heel goed zalniet weten wat ermis is

geen iedee

AJJ van Laaren

Mooie eethoektafel + stoelen gekocht, staan inmiddels in ons huis!
Mooie eethoektafel + stoelen gekocht, staan inmiddels in ons huis!
De verkoopster die op een zaterdag deze meubelen aan ons verkocht gaf prima voorlichting, de spullen waren op voorraad in het magazijn.
Alleen vergat zij de leverdatum door te geven aan de vervoerder, waardoor wij een hele maandag vergeefs hebben zitten wachten op de meubelen. Na bellen met de winkel is alsnog aan de vervoerder een afleverdatum doorgegeven!

Mooie collectie voor prima prijzen!

Nikkie

Een normanbank gekocht. Tijdens de verkoop te horen gekregen dat de bank kan gaan pillen en daarvoor ook getekend. Puntje bij paaltje is de bank na 2 maanden al gaan pillen (nooit van uitgegaan dat... Een normanbank gekocht. Tijdens de verkoop te horen gekregen dat de bank kan gaan pillen en daarvoor ook getekend. Puntje bij paaltje is de bank na 2 maanden al gaan pillen (nooit van uitgegaan dat het zo snel zou gebeuren). Contact opgenomen met de klantenservice, maar zonder resultaat, want ik heb het contract getekend en ze konden niks voor me betekenen.
Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden!! En dan nog te zwijgen over de vertraging bij de levering.. Heel slecht

Meer betrokkenheid tonen naar je klanten

Goed geholpen in de winkel. zeer klantvriendelijk.

personeel is top en zeer vriendelijk. heel goed geholpen en advies gekregen.

afhalen bij magazijn was minder. om 1400 uur afspraak om af te halen. ston niet klaar. hebben een half uur moeten wachten.

C. Verbaas

Was perfect. Goed geholpen.

J.v.d.Elst

Zeer goed

Vriendelijk personeel en goed advies

Nee