Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Jeanine

Zeer goede service; konden alsnog stoelen meenemen terwijl het magazijn eigenlijk al gesloten was.

Zeer klantvriendelijk.

Verbeteringen zijn altijd mogelijk, maar de service was echt top!
Waren wat artikelen in de winkel zonder prijs, dit is wellicht een verbeterpunt.

Fam. Korevaar

Bank gekocht op 2-2-2019. Bank geleverd op 4-4-2019 ( is 61 dagen ).
Klacht ingediend op 5-4-2019.
Zou een nieuwe hoes besteld worden.
Tot op heden 9-8-2019 NIETS geleverd (...
Bank gekocht op 2-2-2019. Bank geleverd op 4-4-2019 ( is 61 dagen ).
Klacht ingediend op 5-4-2019.
Zou een nieuwe hoes besteld worden.
Tot op heden 9-8-2019 NIETS geleverd ( is 161 dagen na de klacht).
Bijzonder SLECHTE service van PROFEIT MEUBELEN.
Zo het nu voor staat zouden wij GEEN aankoop meer doen bij PROFEIT.
WEL VERKOPEN, MAAR GEEN/SLECHTE SERVICE.

Wat is SERVICE van PROFEIT meubelen??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Fam Lems

Was positief.

De vriendelijkheid waarmee je geholpen wordt.

Ja dat zeker, wij hebben een Cervan draaifauteuil large sg 03 gekocht.
In de winkel zat de stoel prima.
Toen we Draaifauteauil bij ons thuis hadden geïnstalleerd viel dat tegen. Ja dat zeker, wij hebben een Cervan draaifauteuil large sg 03 gekocht.
In de winkel zat de stoel prima.
Toen we Draaifauteauil bij ons thuis hadden geïnstalleerd viel dat tegen.
We zijn te klein voor deze stoel, we komen met onze voeten niet op de grond.
In de winkel wel, daar hadden wij schoenen aan en was de stoel al aardig ingezeten.
We zijn terug gegaan naar de winkel en hebben een andere voet besteld die lager is, extra kosten 69euro.
Hopelijk kunnen we daardoor wat beter zitten op de stoel.

Wij hebben een largestoel gekocht, achteraf had dat een mediumstoel moeten zijn.
Ik ben 167 lang en mijn man 165 lang(dit door een versleten heup waar hij binnenkort voor de 2e keer aan geopereerd wordt).
Deze stoel hebben we gekocht, zodat mijn man na de heupoperatie, relax kan zitten en opstaan.

Daarom zou een verbeterpunt hier van toepassing zijn.
Kijk als verkoopster, hoe de mensen op een stoel zitten en legt uit dat er ook een mediumstoel is of een lagere poot.
Dit had ons een grote teleurstelling bespaart.

Max de Lange

Goede service, werd snel geholpen in de winkel zelf, vriendelijk te woord gestaan. Toen de bank klaar was netjes gebeld, vervolgens een afspraak gemaakt om de bus te lenen. Alles stond al klaar en... Goede service, werd snel geholpen in de winkel zelf, vriendelijk te woord gestaan. Toen de bank klaar was netjes gebeld, vervolgens een afspraak gemaakt om de bus te lenen. Alles stond al klaar en was heel vlot geregeld.

Bedankt voor jullie hulp.

Super geholpen en goed geslaagd

Goede voorlichting en ze namen de tijd om alles bij elkaar te combineren, klantvriendelijk, gewoon top

Nvt

P Vd waal

Netjes en rustig geholpen denken mee over inrichtingen

Nemen rustig de tijd voor je niet van ja staat mooi neem mee en dag zo zijn ze helemaal noet

Tot nu geen verbeter punten problemen werden zeer snel opgelost

Prettig om rond te lopen.

In de zaak vriendelijk, afhalen ronduit slecht

Ik wacht nog op monteur, hoop snel bericht te krijgen

Ophalen was slecht, heb lang gewacht voor er iemand kwam na herhaalde oproep van buren

Dre

Service aanvraag lijkt een moeilijk punt te zijn,zit nu 2 weken te wachten op bericht terug, heb contact met winkel zei zeggen ook contact te zoeken met serviceaanvraag maar nog steeds niet , heb... Service aanvraag lijkt een moeilijk punt te zijn,zit nu 2 weken te wachten op bericht terug, heb contact met winkel zei zeggen ook contact te zoeken met serviceaanvraag maar nog steeds niet , heb vanaf 1e dag dat ik de stoel heb staan er niks aan.

Irene

Snelle levering zelf op gehaald .
Werd keurig in mijn auto gezet top
Heel blij met mijn stoelen

behulpzaam

Evt bij verkoop textiel reiniger voor de stoelen