Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Je wordt goed geholpen door vriendelijk deskundig personeel

D.Pelle

Prima bedrijf. Ik ben goed geholpen door deskundige en heel vriendelijke medewerkers

Kwaliteit van de spullen zijn uitstekend en natuurlijk goedkoop

Aart de Boon

De dame ( Xandra ) wist waar ze het over had. In een word geweldig

De juiste opstelling van dat gene wat men aanbiet.

Ja ga zo door.

A van es

Top zaak

Tim Sträter

Voor het eerst bij deze winkel wezen kijken. Veel leuke meubels en ook voor een redelijke prijs. Online een bestelling geplaatst die al snel geleverd kon worden. Vriendelijke bezorgers die de... Voor het eerst bij deze winkel wezen kijken. Veel leuke meubels en ook voor een redelijke prijs. Online een bestelling geplaatst die al snel geleverd kon worden. Vriendelijke bezorgers die de bestelling tot in de woonkamer hebben bezorgd. Bestelling was goed verpakt en niet beschadigd.

Anoniem Pieter Ouwens

Ik werd Prima Geholpen En Prijzen Zijn Perfect

Wat Prijzen betreft TOP

Ik Zou op Dit Moment Niet Weten

Anouk

Barkruk stond snel klaar! Alleen het magazijn in barendrecht is echt moeilijk te vinden (googlemaps werkt in ieder geval niet mee...)

Voor barkrukken prima, voor producten op maat kom ik helaas niet meer bij jullie terug.

p.rijke

Wij waren op zoek naar 2 fauteuils en hebben in eerste instantie uw organisatie in Reyerwaard bezocht. Daar werden wij ontzettend goed geholpen. Zijn daarna naar een flink aantal andere leveranciers... Wij waren op zoek naar 2 fauteuils en hebben in eerste instantie uw organisatie in Reyerwaard bezocht. Daar werden wij ontzettend goed geholpen. Zijn daarna naar een flink aantal andere leveranciers geweest. Bij 3 van hen werden wij bijna de winkel uitgekeken. Men begon ons te vragen hoeveel geld we wilden besteden. Om kort te gaan het was helemaal niets in de behandeling die wij kregen. Daarna besloten wij om naar uw filiaal terug te gaan en helaas de dame die ons eerst geholpen had was er niet. Een andere dame heeft ons toen net zo goed behandeld/geholpen als de eerste dame. Leuk vonden wij het, dat de 2e dame de naam van haar collega op de verkoop order gezet heeft. Echt super geholpen door allebei.

prima verkoopsters

VInd het niet fijn, dat men voor bezorgen een substantieel bedrag moet betalen. Tevens moet men de stoelen op een ander adres ophalen, De beschikbaarheid van het busje is ook goed, maar ik vind het... VInd het niet fijn, dat men voor bezorgen een substantieel bedrag moet betalen. Tevens moet men de stoelen op een ander adres ophalen, De beschikbaarheid van het busje is ook goed, maar ik vind het jammer, dat je dan e.25,00 moet betalen. Het zou aangenamer zijn als men dit busje dan bijv. 1 uur gratis krijgt.

Naomi

Ik heb de koop van onze nieuwe bank bij Profijtmeubel als zeer prettig ervaren.
Er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren over de bank en ons te begeleiden bij de koop van hiervan....
Ik heb de koop van onze nieuwe bank bij Profijtmeubel als zeer prettig ervaren.
We konden de bank op komen halen, wanneer wij dit wilden als we dit maar van te voren aan gaven.
De bank stond keurig op tijd voor ons klaar.
Zeer vriendelijk personeel en een heerlijke bank!

Vriendelijk personeel, die de tijd neemt.

Gebruiksaanwijzing bij de impregneerspray geven.

Manita Heijkoop

Mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk en snel geholpen.