Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Carla van den Boogaart

Netjes en een glimlach bij binnenkomst

Strak en goed ingericht

Te weinig personeel

Ditta Hoogenboezem

Zeer goed geholpen netjes over alle dingen die wilde weten antwoord gekregen

Gorde informatie

Stefan van der Steene

Heel goed

Goede hulp

Nee

E.Vogelaar

Zeer slechte service! Bank in januari 2021 geleverd. In april gingen de kussens doorzakken. Zijn 1 x opgevuld. Nu een bank die eruitziet of er dagelijks door 10 kinderen op wordt gesprongen. Als het... Zeer slechte service! Bank in januari 2021 geleverd. In april gingen de kussens doorzakken. Zijn 1 x opgevuld. Nu een bank die eruitziet of er dagelijks door 10 kinderen op wordt gesprongen. Als het servicebedrijf (terwijl het nog steeds garantie is) weer moet langskomen ik eur 100,- moet betalen!! NOOIT MEER IETS KOPEN DAAR!!!

Niet

Service verlenen!

Beste E.Vogelaar,
Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is verlopen.
Beste E.Vogelaar,
Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is verlopen.
De Belwood bank is/was verkrijgbaar met zachte en harde kussenvulling. U heeft gekozen bij het samenstellen van de Belwood bank voor de zachtere vulling in de kussens. Een zachtere vulling zit heerlijk maar heeft als nadeel dat het sneller inzakt en een "plof" uitstraling krijgt.
Nadat de kussens een keer zijn opgevuld heeft u een verzoek ingediend om de kussens toch te voorzien van de stevigere vulling. Dit was mogelijk maar de kosten zouden naar u doorberekend worden. De service is op dit besluit gekomen omdat u bij de aanschaf van de bank zelf heeft gekozen voor de zachte vulling i.p.v de stevige vulling.
Wij hopen u in de toekomst toch weer te mogen ontvangen in onze winkel. Bij een volgend bankstel zouden wij u graag nog beter willen adviseren zodat u niet wederom teleurgesteld raakt in onze meubels.

Winter

Ik koop er nooit meer iets. Personeel is niet vriendelijk en vind ik zelf licht racistisch.

Er zitten soms pareltjes van artikelen in de winkel

Klantvriendelijkheid maakt alles mooier!

Beste Winter,
Beste Winter,
Wat jammer om te horen dat uw winkelervaring niet naar verwachting verliep. We hopen u in de toekomst toch nog te mogen overtuigen dat wij klantvriendelijk personeel hebben. Wij nodigen u in ieder geval uit voor een kop koffie/thee in onze winkel.

Mitsy de Kreek

Tijdens het uitzoeken en bestellen van mijn meubels ben ik heel goed geholpen door de medewerker, (Blonde Jolanda). Echter na mijn bestelling is alles wat mis kon gaan mis gegaan.

-...

- Artikelen die heel laat geleverd konden worden. Helaas hier niet van op de hoogte werd gehouden..
- Met de levering van een aantal meubels was niet alles meegeleverd zoals de "verzorgingsproducten" waardoor ikzelf heen en weer moest rijden naar de winkel en de bezorgen in zijn eentje bij mij thuis moest achterlaten.
- De bezorger was helemaal alleen waardoor ikzelf moest helpen met alles in elkaar zetten/sjouwen/opruimen. Hier heb ik "veel" geld voor moeten betalen...
- één van de kasten in beschadigd geleverd

Verder ben ik blij met mijn meubels en kan ik niet wachten totdat ook mijn eettafel geleverd gaat worden ergens in 2022.....

Jolanda

Personeel aannemen zodat de mensen die al klant zijn ook de aandacht en service krijgen die zij verdienen i.p.v. "nieuwe" klanten in de watten te leggen in de winkel.

Beste Misty de Kreek,
Beste Misty de Kreek,
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen in de winkel door ons personeel. Wij vinden goed en deskundig advies erg belangrijk! Helaas hebben ook wij dit jaar veel last gehad van vertragingen. Ik vind het daarom ook vervelend om te horen dat de afhandeling van uw bestelling niet zo vlekkeloos is verlopen als de aanschaf van uw bestelling.
Laten we met z'n alle hopen dat 2022 een beter jaar gaat worden, met uw nieuwe eettafel als kers op de taart!

Dallau

Niet klant vriendelijk

?

Klanten helpen met stoelen in de auto leggen etc.

Beste Dallau,
Beste Dallau,
Wat jammer om te zien dat uw winkelervaring bij ons niet naar verwachting was. Wij hopen u in de toekomst toch nog een keer te mogen ontvangen zodat wij een betere indruk op u kunnen maken.

G C van der hoeven

Prettig geholpen en goed advies

Klantvriendelijk

Bezorging laat wat te wensen over,had heel veel zware meubelstukken en de bezorger was maar alleen,moet minimaal 2 man voor zijn,had daardoor ook schade aan eenhoektafel maar is prima opgelost door... Bezorging laat wat te wensen over,had heel veel zware meubelstukken en de bezorger was maar alleen,moet minimaal 2 man voor zijn,had daardoor ook schade aan eenhoektafel maar is prima opgelost door een nieuwe.

Beste G C van der hoeven,
Beste G C van der hoeven,
Bedankt voor de mooie beoordeling en de tip! Ik kan u vertellen dat wij bezig zijn geweest met uw tip. De externe bezorger vraagt tegenwoordig voor de levering aan de klant of hij met twee man moet komen of dat de klant een tilletje wil geven.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel, volgens mij mist u alleen nog een mooie bank van Profijt!

BP Pelk

prima geholpen

Heel goed

Beste BP Pelk,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in de winkel.

Boer

Oké goed geholpen

Grote sortering

Bank geleverd ver over tijd wat afgesproken was

Beste Boer,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Helaas hebben ook wij last gehad dit jaar van veel vertragingen. Wij hopen u in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn!