Philippe Taccoen

Ik heb mij de Wikinger Vario 5x10 m aangeschaft. Jammer genoeg zat de handleiding en beloofde rapport afgeleverd door een ingenieursbureau er niet bij. De handleiding werd mij via mail bezorgd, het rapport heb ik nog steeds niet.
Nu heb ik het frame opgebouwd en kan reeds meegeven dat de nummering van de onderdelen niet altijd klopt! Dan technisch: de wanddikte van 1.9mm klopt absoluut niet! Het is slechts 1.5 mm. Dit is misschien geen rechtstreekse fout van het bedrijf maar eerder van de fabrikant, maar het bedrijf wordt wel geacht de juiste data te verspreiden. Een probleem hierbij is vooral dat je verkeerde vergelijkingen begint te maken, ik had bewust voor die steviger 1.9 mm gekozen en niet voor de 1.5mm van de concurrenten (en dus ook goedkoper), waardoor ik mij toch een beetje bij de neus voel genomen.

Mails werden prompt beantwoord en de handleiding werd vlug nagestuurd wegens onbestaande bij de levering.

Gelieve juiste technische informatie te verspreiden aangaande de tenten. Graag een antwoord aangaande het beloofde ingenieursrapport.

Score voor ProfessioneleTentKopen.be: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee