Via het Belgische bedrijf AmbiSphere heb ik de pagodetent 4X4 aangekocht.
Voor het aankopen van de tent zelf reageren ze direct op je mail. En beantwoorden al je vragen.
Voor de levering...
Via het Belgische bedrijf AmbiSphere heb ik de pagodetent 4X4 aangekocht.
Voor de levering heb ik wat problemen gehad.
De firma communiceert alleen via mail en niet telefonisch, zeer spijtig.
Ik heb een eigen zaak en kan onmogelijk mijn mails dagelijks cheken.
Van de tent en het materiaal ben ik zeer tevreden.

Communicatie kan veel beter, ik koop zeker niets tent meer bij deze firma.
Ik heb gezien dat er genoeg andere bedrijven zijn die deze tent aanbieden.

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste,
Beste,
Het spijt ons om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van de aankoop. U bestelde bij ons een pagodetent met betongewichten van 145kg. Voor de levering hiervan zijn we ook afhankelijk van externe transporteurs daar we deze betongewichten niet zelf transporteren. U gaf aan te leveren tussen bepaalde uren (tijdsbereik van 2uur). Dit is voor ons en vooral voor de externe firma zeer moeilijk om dit na te komen. Wellicht dat het hier dan ook misging. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en wij hopen in de toekomst u toch nog te mogen helpen en hopen dat dit dan vlotter zal verlopen.

Vzw buurtwerk wezel

Zeer tevreden

Stipt en correct

Neen alles prima in orde

Michiel

Zeer goed. Duidelijke site en vlotte levering!

Duidelijke site, helder wat meegeleverd wordt en goede opvolging voorafgaand aan de levering.

Van Landeghem Ghislain

Bestelling correct en snel uitgevoerd

Philip

Heel goed en zeer vriendelijk

Vlugge afhandeling van je pakket en vlotte service

Geen alles ok

Philip

Overzichtelijke website. Vlotte bestelling. Gemakkelijke wijzigen en/of producten bij te bestellen. Tevreden klant.

Prijs/kwaliteit zeer degelijk product(en)

Opvolging betaling. Reeds vooraf alles vereffend. Bij levering gevraagd nog een deel te betalen. Bij vermelding alles reeds betaald verder geen probleem.

ouderraad Meerhout

Zeer fijne samenwerking!
alles heel vlot verlopen, goede service

zeer goede ervaring!
zeer goede, degelijke kwaliteit voor een fijne prijs!

J. Bod

duidelijke website, duidelijke communicatie en snelle levering.

neen

Mooie tenten, vriendelijke en snelle service!

William Allard

Snelle afhandeling

Handleiding voor het in elkaar plaatsen zou wat beter kunnen beschreven worden vooral dakconstructie.
Uiteindelijk hadden wij het wel door wat technische achtergrond maar voor een leek niet zo simpel .
Het betreft hier het plaatsen van frame pole 1 de steel wire 22 en de turnbuckle 21