Prodimed

Marjan Slop

Voor mij is dit een goede manier om relatief snel af te vallen. Het programma is duidelijk en de begeleiding van Josien is fijn. Ze reageert snel op mijn vragen en geeft goede tips en ondersteuning... Voor mij is dit een goede manier om relatief snel af te vallen. Het programma is duidelijk en de begeleiding van Josien is fijn. Ze reageert snel op mijn vragen en geeft goede tips en ondersteuning als dat gewenst is. Ook nu ik gestopt ben met Prodimed krijg ik nog een jaar begeleiding om mijn gewicht stabiel te houden, heel fijn.

Jos

Ik ben niet alleen mijn overtollige kilo's kwijt, maar voel me ook veel energieker en zelfverzekerder!

Hester Eijgel

Erg prettig! Er is altijd iemand om op terug te vallen bij vragen en die ook een controlerende functie hebt zodat je niet gaat smokkelen.
Ik ben in totaal 16 kilo kwijtgeraakt in een aantal...
Ik ben in totaal 16 kilo kwijtgeraakt in een aantal maanden.
En door de vele tips lukt het best goed om op gewicht te blijven.

Lydie Polak

Ik heb het programma online gedaan (wegens Corona) en dat is me heel goed bevallen. Ik hield me goed aan alle voorschriften en kreeg van José, de diëtiste die me begeleidde, veel uitleg en... Ik heb het programma online gedaan (wegens Corona) en dat is me heel goed bevallen. Ik hield me goed aan alle voorschriften en kreeg van José, de diëtiste die me begeleidde, veel uitleg en aanvullende instructies. De kilo’s vlogen er af. Nu ben ik al een tijd op en zelfs onder mijn streef gewicht en heb ik voldoende handvatten om mijn gewicht onder controle te houden.

Ben

Inmiddels 17 kg afgevallen en met dit warme weer is dat echt een verademing. Ik heb meer energie en voel me beter in jij vel. De begeleiding (op afstand) is helder en fijn, maar vereist wel een... Inmiddels 17 kg afgevallen en met dit warme weer is dat echt een verademing. Ik heb meer energie en voel me beter in jij vel. De begeleiding (op afstand) is helder en fijn, maar vereist wel een ijzeren discipline van jezelf. Als je goed luistert en de adviezen opvolgt heb je gegarandeerd resultaat (als je wilt) afvallen.

Jose Mokkink Eulink

Heel goed ervaren. Een prima begeleiding en snelle feedback
Heel goed ervaren. Een prima begeleiding en snelle feedback
gekregen. Producten zijn smakelijk en zeker heb je voorkeur voor een bepaalde smaak of product maar er is een ruime voldoende keus hierin. Zal het zeker aanraden en heb al wat mensen doorgestuurd naar jullie. Ga zo door!!!!!