Prodimed

Céline

Ik ben 40 kilo afgevallen en merk dat ik mij zowel mentaal als fysiek beter voel. Het is een heel fijn traject geweest en door de afwisselende producten die gekozen kunnen worden goed vol te houden.

Saskia de Boer

Het is een ontzettend fijn programma. Het is heel goed vol te houden en de begeleiding is uitstekend! Ik ben 25 kg afgevallen, het sporten gaat nu ontzettend goed, ik heb geen hormoon klachten en... Het is een ontzettend fijn programma. Het is heel goed vol te houden en de begeleiding is uitstekend! Ik ben 25 kg afgevallen, het sporten gaat nu ontzettend goed, ik heb geen hormoon klachten en geen andere lichamelijke meer. Daarbij krijg je een uitgebalanceerd en heel goed vol te houden nieuw eetpatroon aangeleerd. De begeleiding van Josien Schuttevaar is zeer prettig, kundig en professioneel. Ik ben zeer tevreden over het programma en de begeleiding. Van mij een dikke 10!!!

Bianca

Het programma was erg prettig mede omdat door de zakjes ik het gevoel had gewone maaltijden te eten. Elke week goede begeleiding gehad( dank je wel J) die me scherp hield op momenten dat het zwaar... Het programma was erg prettig mede omdat door de zakjes ik het gevoel had gewone maaltijden te eten. Elke week goede begeleiding gehad( dank je wel J) die me scherp hield op momenten dat het zwaar was. Door het programma ben ik al mijn kilos kwijt en blijf ik op gewicht. Ook na mijn streefgewicht. En de nazorg vind ik erg prettig omdat ik zo toch elke week weeg en ik weet dat er iemand is om op terug te vallen.

Melissa

De korte lijntjes met de diëtist vond ik erg fijn, je kon gewoon een berichtje sturen en ik kreeg vrij snel antwoord. Het programma vond ik makkelijk vol te houden en heeft mij het gewenste... De korte lijntjes met de diëtist vond ik erg fijn, je kon gewoon een berichtje sturen en ik kreeg vrij snel antwoord. Het programma vond ik makkelijk vol te houden en heeft mij het gewenste resultaat gegeven waar ik op hoopte. Beter in mijn vel komen te zitten en afvallen.

Alison

Het programma is gemakkelijk te volgen. Fijne begeleiding van de dietiste (ze geeft hele goede adviezen, denkt in verschillende moeilijke situaties met je mee en reageert supersnel). Wanneer je... Het programma is gemakkelijk te volgen. Fijne begeleiding van de dietiste (ze geeft hele goede adviezen, denkt in verschillende moeilijke situaties met je mee en reageert supersnel). Wanneer je streefgwicht is bereikt, blijft ze (op verzoek) nog advies geven en kun je haar altijd benaderen. Je ontvangt van haar ook veel recepten/tips voor de verschillende eetmomenten. Ik zou het iedereen, die op een verantwoorde manier wil afvallen, aanraden. Ik voel mij sinds ik ruim 11 kg ben afgevallen, supergoed.

Vanessa Slebe

Ik ben heel erg blij dat ik met het programma van Prodimed ben gestart en ben helemaal blij met de begeleiding die ik daarbij heb gekregen. Heel fijn dat er wekelijks een contact moment is geweest.

Helen Evers

Lagere bloeddruk, meer energie, beter slapen

Adrie de Meijer

Dat ik op mijn streefgewicht ben

Esther Hoedjes

Prettig en bekend programma. Duidelijke opbouw en structuur. Regelmatig eten en geen honger gevoel.
De begeleiding is erg belangrijk. De voedingsdeskundige ondersteund je in het meedenken en zoeken naar mogelijkheden om je doel te bereiken. Voor mij betekende dit weer een gezond en gebalanseerd voedingspatroon ontwikkelen. Dat is gelukt! 6 kg minder en voel me gezond en fit!

Karin

Fijn programma, prettig dat er online begeleiding is. Gezondheidsvoordelen: Gewichtsverlies!!