Prodimed

Amanda Wolf

Ik val op een gezonde manier af en ik heb steun aan mijn begeleiding.

Renate Hennes

Mijn bloeddruk is beter (minder medicijnen nodig) veel betere conditie. Het programma is makkelijk te volgen. Ik vond het vooral in het begin prima dat ik iedere 3uur mocht eten.
Mijn bloeddruk is beter (minder medicijnen nodig) veel betere conditie.
Compliment aan Josien voor haar begeleiding voor mij persoonlijk en haar podcast op fb.

sandrine

Zodra ik besloten had, dit gaan we doen, was het in een paar dagen geregeld, het intake gesprek was heel duidelijk en erg prettig, producten snel in huis (ook in het buitenland), het programma heel... Zodra ik besloten had, dit gaan we doen, was het in een paar dagen geregeld, het intake gesprek was heel duidelijk en erg prettig, producten snel in huis (ook in het buitenland), het programma heel duidelijk en de begeleiding heel prettig, altijd beschikbaar en snel antwoord indien vragen, twijfels of voor bevestiging en hulp.

Petra

Ik heb hele fijne begeleiding gehad wat heel goed bij me paste. Er werd snel gereageerd op vragen en als het gewichtsverlies even iets langzamer ging werd je toch gemotiveerd om door te gaan. Met... Ik heb hele fijne begeleiding gehad wat heel goed bij me paste. Er werd snel gereageerd op vragen en als het gewichtsverlies even iets langzamer ging werd je toch gemotiveerd om door te gaan. Met resultaat dat ik nu op een gezond gewicht zit en het heel goed vast kan houden, veel fitter ben en dat voelt gewoon lekker. Er word nog regelmatig gevraagd hoe het gaat en dat is de stok achter de deur voor mij. Bedankt ☺️

Yvonne van Dijk-Gorter

Ik heb het programma meerdere keren gevolgd en de laatste keer m.b.v. begeleiding en dat is mij persoonlijk erg goed bevallen! Goede dieetvoorstellen en door het wekelijks doorgeven is dat een... Ik heb het programma meerdere keren gevolgd en de laatste keer m.b.v. begeleiding en dat is mij persoonlijk erg goed bevallen! Goede dieetvoorstellen en door het wekelijks doorgeven is dat een positieve stimulans! Toen ik 10 kilo kwijt was d.m.v. de eiwitshakes was mijn conditie verbeterd en ik voelde mij eern stuk verzekerder en bij mij werken de shakes perfect! Geen hongergevoel waardoor je het ook langer vol kunt houden.

Janet Hooper

Meer energie

Willemien Kniest

Begeleiding was erg goed. Altijd een positieve benadering. Goede uitleg waarom ik wel of niet iets kon eten. Ik ben nu veel beter in staat goede/ betere keuze te maken daardoor voel ik mij ook... Begeleiding was erg goed. Altijd een positieve benadering. Goede uitleg waarom ik wel of niet iets kon eten. Ik ben nu veel beter in staat goede/ betere keuze te maken daardoor voel ik mij ook veel beter. Minder moe, Voel me fit meer energie.

Lisanne

Super! Voel me goed en fit. De combinaties per maaltijd zijn een gewoonte, gevoel dat ik me lijf goed voed en dat is fijn :)

Albert Veenstra

Bijzonder goed. Behulpzaam, vriendelijk en erg duidelijk.

Heidi de groot-termeulen

Ik heb het programma gevolgd zoals werd geadviseerd. Met een goed resultaat.
Ik heb het programma gevolgd zoals werd geadviseerd. Met een goed resultaat.
De begeleiding door Josien is super. Ze is heel trouw met het versturen berichtjes over van alles en nog wat ( gewicht doorgeven, tips tijdens je vakantie en suggesties voor tussendoortjes. Ik ben echt heel enthousiast. Maar je moet er wel echt voor gaan zeker in het begin. Thanks